معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان:

پرهیز از موازی‌کاری مزیت طرح تجمیع پردیس و علوم و تحقیقات است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، دکتر میرابراهیمی، طرح تجمیع پردیس علوم و تحقیقات را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: طرح تجمیع علوم و تحقیقات، یک ضرورت اجتناب ناپذیر در راستای حل مشکلات پردیس های علوم و تحقیقات بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، حجت الاسلام سید علی میرابراهیمی ، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر گفت : رمضان به پایان رسید و اینک روزی است که باید نتیجه یک ماه روزه و عبادت را جشن گرفت و چه نتیجه ای زیباتر از این که غنچه های فطرت انسان در سپیده عید فطر، شکوفا شود و جان انسان در فضای معطرش به پرواز درآید. عید فطر، عید فطرت است. روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز گردد، به شکرانه این بازگشت، به ستایش باری تعالی به جشن و سرور می پردازد.
mir_8936دکتر میرابراهیمی، طرح تجمیع پردیس علوم و تحقیقات را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: طرح تجمیع علوم و تحقیقات، یک ضرورت اجتناب ناپذیر در راستای حل مشکلات پردیس های علوم و تحقیقات بوده است.
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، پرهیز از موازی کاری را یکی دیگر از فواید تجمیع خواند و تأکید کرد: با تجمیع پردیس های علوم و تحقیقات از استفاده همزمان رشته های مشابه با رشته های فعال در دیگر واحد ها ، پرهیز شده و علاوه برکم کردن هزینه های آموزشی،از وارد آمدن آسیب جدی به دیگر واحد ها، جلوگیری می شود.
وی با اشاره به یکی دیگر از مزایای طرح تجمیع اذعان داشت: این طرح باعث افزایش پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی در استانهای کشور شده، همچنین فرصت تحصیل را برای علاقمندان به ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی را فراهم می کند.
دکتر میرابراهیمی،خاطر نشان کرد: توسعه کیفی دانشگاه و کیفی سازی یکی دیگر از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی است که باعث ارتقای دست آورد های پژوهشی دانشگاه می گردد که با اجرای طرح تجمیع پردیس علوم و تحقیقات این امر محقق خواهد شد.
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد: طرح تجمیع پردیس های علوم و تحقیقات باعث شده تا شرایط واحدها مطلوب گشته و هم‌افزایی درارتقای آموزش و تقویت هیات‌ علمی و استفاده بهینه از امکانات و پتانسیل های موجود دانشگاه صورت پذیرد در عین حال این مسئله داشتن رقابتی سالم را در پی خواهد داشت .
دکتر میرابراهیمی ، افزود: با اجرای طرح تجمیع، ظرفیتهای جدیدی جهت توسعه ، تاسیس و راه اندازی رشته‌های جدید دانشگاهی مطابق با نیاز جامعه به وجود می‌آید که خود می‌تواند در توسعه و پیشرفت مناطق و استان‌های کشور بر اساس نیاز آن منطقه بسیار مفید و موثر واقع شود.
/روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان

Share