جنجال تازه فوتبال ايران

پخش فیلم غیراخلاقی در کلاس داوری فدراسیون فوتبال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسین حمیسی در خصوص اظهارات محسن قهرمانی مبنی بر پخش فیلم غیر اخلاقی در کلاس‌های آموزش داوری گفت:‌حجت‌الاسلام علیپور هم این موضوع را به ما واگذار کرده و درباره آن با من صحبت کرد که ما هم در حال پیگیری این موضوع هستیم.

635307466111130537به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محسن قهرمانی داور فوتبال کشورمان که از فصل گذشته به دلیل برخی مشکلات در داوری فوتبال کشورمان حضور ندارد در گفت‌وگویی با خبرنگاران در مشهد پرده از بسیاری اتفاقات جامعه داوری فوتبال ایران برداشت و تاکید کرد: چون باب میل آقایان داوری نمی‌کردم، مرا کنار گذاشتند.
وی به برخی از تخلفات مسئولان کمیته داوران و دپارتمان داوری اشاره کرد و گفت: خیلی از این موارد را نمی‌توانم بازگو کنم اما همین قدر بدانید که در کلاس پیش از فصل برای نشان دادن کار تیمی، فیلم غیراخلاقی برای داوران پخش شده که واقعا خنده‌دار و تاسف‌بار است.

بعد از این اظهار نظر قهرمانی مسئول حراست فدراسیون فوتبال در گفتگو با فارس گفت: چند نفری با ما تماس گرفتند و از پخش شدن تصاویر غیر اخلاقی در کلاس‌های داوری صحبت کردند.

محمدحسین حمیسی در خصوص اظهارات محسن قهرمانی مبنی بر پخش فیلم غیر اخلاقی در کلاس‌های آموزش داوری گفت:‌حجت‌الاسلام علیپور هم این موضوع را به ما واگذار کرده و درباره آن با من صحبت کرد که ما هم در حال پیگیری این موضوع هستیم.

وی ادامه داد:‌البته شواهد خاصی برای این موضوع وجود ندارد. هر چند که چند نفری با ما تماس گرفتند و گفتند که این موضوع اتفاق افتاده که گویا در کلاس داوری آقایان هم این موضوع رخ داده است اما باید پیگیری کنیم که ببینیم آیا فیلم، تصویر یا کلیپ موبایلی بوده یا مسئله چیز دیگری بوده است.

00026127هدایت ممبینی در مورد اظهارات محسن قهرمانی و اینکه فیلم غیراخلاقی در کلاس پیش از فصل پخش شد، گفت: من چیزی ندیدم نمی‌دانم واقعا منظور او چه بوده است، شاید خطای بدی بوده، لگدی یا چیزی بوده که این حرف را زده است.

وی که با فارس گفتگو می کرد , ادامه داد: من در تمام طول کلاس حضور نداشتم و برخی مواقع باید بیرون می‌رفتم و بازمی‌گشتم و فیلم غیراخلاقی ندیدم.

عضو کمیته داوران فدراسیون در مورد سایر اظهارات محسن قهرمانی، گفت: ترجیح می‌دهم در این موارد خود اصفهانیان رئیس کمیته صحبت کند.

همچنین احمد صالحی داور اصفهانی فوتبال ایران در واکنش به اظهارات جنجالی محسن قهرمانی گفت: نمی‌دانم منظور ایشان از مسائلی که عنوان کرده است، چیست.و نمی‌دانم در این خصوص چه بگویم. این ماجرا به نوعی خنده‌دار است و الان از شما می‌شنوم که او چنین مصاحبه‌ای را انجام داده است.
وی با بیان اینکه «در کلاس‌های داوری چیز خاصی ندیدیم و نمی‌دانم منظور قهرمانی چیست»،  افزود: معمولاً در کلاس‌های داوری فیلم صحنه‌های داوری پخش می‌شود و چیز دیگری وجود ندارد. شاید خود آقای قهرمانی بهتر بتوانند در این مورد توضیح بدهند.

Share