واکنش همسر دانشمند شهید هسته ای به حذف عکس همسرش در یک مراسم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خانم منصوره کرمی همسر دانشمند هسته ای شهید، دکتر علیمحمدی در روزنامه اعتماد نوشت: چند روز پیش یکی از دوستان با من تماس گرفت و گفت فلانی شنیدی که در همایش دلواپسان عکس شهید علی‌محمدی و شهید رضایی نژاد را حذف کرده‌اند؟ حقیقتش این است که چند روزی است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خانم منصوره کرمی همسر دانشمند هسته ای شهید، دکتر علیمحمدی در روزنامه اعتماد نوشت:

چند روز پیش یکی از دوستان با من تماس گرفت و گفت فلانی شنیدی که در همایش دلواپسان عکس شهید علی‌محمدی و شهید رضایی نژاد را حذف کرده‌اند؟

حقیقتش این است که چند روزی است که به فکر فرورفته‌ام که آنها دلواپس چه هستند که شهید علی‌محمدی و شهید رضایی‌نژاد دلواپس آن نیستند. آیا، آن روزهایی که شهید علی‌محمدی و شهید رضایی‌نژاد نگران بودند اینها اصلا معنی نگرانی را می‌دانستند چیست؟ آیا، آن روزها که همسران ما به شهادت رسیدند، این آقایان نگران شده بودند؟ و همایشی گذاشتند تا مسوولان را بیدار کنند تا بیشتر از دانشمندان کشورمان مراقبت کنند؟ آیا، آن روزها که بین شهدا فرق می‌گذاشتند و شهید درجه یک، دو و سه درست می‌کردند، اصلا نگران صدماتی که به انقلاب، مردم و خانواده شهدا می‌زدند، بودند؟ آیا از دل من و همسر شهید رضایی‌نژاد با خبر بودند؟ که حالا آنها نگران شده‌اند و ما بی‌خیال انقلاب.

شنیده‌ام بعضی از آقایان دلواپس معتقدند که دولتمردان، رهبری نظام را تحت فشار قرار داده‌اند و برای همین هم رهبری هیچ صحبتی نمی‌کنند! خیلی تعجب کردم که این چه جور دلواپسی است که شما به خود اجازه می‌دهید حتی اقتدار رهبری نظام را هم زیر سوال ببرید. آیا فکر نمی‌کنید ناخواسته در دام دشمن افتاده‌اید و شاید این راهی که می‌روید شما را به ناکجاآباد ببرد؟ آیا، شما نمی‌دانید تنها پشتوانه انقلاب وجود رهبری انقلاب و وحدت مردم است؟ اگر ما الان با اعتماد به نفس پشت میز مذاکرات می‌نشینیم به خاطر تصمیمات درستی بوده است که از رهبری نظام تا مسوولان نظام، از اول پیروزی انقلاب اسلامی، در زمان‌های مناسب گرفته‌اند.

Share