در گفتگوي اختصاصي با ديارميرزا

واکنش شدیدالحن نمایندگان گیلان نسبت به اظهارات استاندار اردبیل

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از اینکه مجید خدابخش استاندار اردبیل در اظهاراتی تامل برانگیز از رغبت مردم آستارا برای پیوستن به استان اردبیل خبر داده بود و خواستار الحاق آستارا به اردبیل شده بود,تنی چند از نمایندگان استان گیلان طی گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا ,سخنان استاندار اردبیل را محکوم کردند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از اینکه مجید خدابخش استاندار اردبیل در اظهاراتی تامل برانگیز از رغبت  مردم آستارا برای پیوستن به استان اردبیل خبر داده بود و خواستار الحاق آستارا به اردبیل شده بود,تنی چند از نمایندگان استان گیلان طی گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا ,سخنان استاندار اردبیل را محکوم کردند.ashoori-fooman1409 (6)

ناصر عاشوری درواکنش به این اظهارات گفت:استاندار اردبیل به جای جدا کردن آستارا از گیلان و الحاق آن به اردبیل بهتر است به فکر حل مشکلات اساسی استان خود باشد.
وی که با خبرنگار دیارمیرزا گفتگو می کرد در ادامه افزود:ایشان بهتر است به جای چنین اظهارات ناپخته ای مشکلات بوجود امده پس از زلزله رخ داده در اردبیل را رفع نماید و به فکر مردم آن منطقه باشد.

jafarzadehغلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نیز در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا چنین اظهاراتی را غیرقابل قبول دانست و ضمن تاکید بر هشیاری نمایندگان گیلان افزود:بهتر است استاندار اردبیل به حل مشکلات استان خود بیاندیشد و از اظهارات تنش برانگیز خودداری نماید.

حمیدرضا خصوصی ثانی رییس مجمع نمایندگان گیلان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاردیارمیرزا , khososi -cafe ) (1)اظهارات مجید خدابخش درخصوص پیوستن آستارا به استان اردبیل را غیرقابل قبول خواند و افزود:چنین درخواست های قبلا هم توسط برخی بیان شده بود اما اینگونه مسائل از لحاظ قانونی در حوزه اختیارات وزارت کشور است و تقسیمات کشوری با چند اظهار نظر تغییر نمی کند.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل به نقل از زبان گویا  دراین خصوص گفت: موضوع ازگاف هاى یک استاندار دولت تدبیر است .درموردى اظهارنظر کرده که بسى فراتر ازوظایف ایشان است وجز تفرقه و بدنامى نتیجه اى دربر نداشته و نخواهد داشت.

nadimi6_thumاین اندازه کم توجهى به مشکلات مردم اردبیل داشتن ومثل روس هاى قدیم ارزوى دریا داشتن حکایت بى تدبیرى است که باید ازوزیر کشور سوال کرد وان دسته ازافرادى راکه تکلیف ناشناسند برجاى خود نشاند.

امیدواریم این حرف توسط  ایشان مطرح نشده باشد چراکه درحد واندازه این کار نه مسئولیتى دارند ونه تا ما هستیم ازاین  جنس امور قابل تحقق است.

استانداران درحد خود ظاهر شوند وگرنه ان بینند که نباید.به جاى حل مشکلات ،مشکل جدیدى براى دولت گرفتار ایجاد نکنند.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا گفتنی است که چند سالی است، هر از چندگاهی زمزمه ی الحاق شهرستان آستارا به استان اردبیل توسط برخی جریانات خاص به گوش می رسدو سخنان استاندار اردبیل جدیدترین اظهارنظر محسوب می شود.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share