فرماندار فومن خبرداد

هفته دولت با شعار آرامش و امید در سراسر کشور برگزار می‌شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قربانزاده از خاکسپاری ۲ شهید گمنام در ۳۱ مرداد ماه در شهرک تاریخی ماسوله خبر داد و از آحاد مردم و مسولین برای تشیع این عزیزان سفرکرده شرکت داشته باشند .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان فومن در جلسه شورای اداری شهرستان فومن که روز پنج شنبه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هفته دولت گفت : حادثه هشتم شهریور سال ۶۰ یکی از حادثه هایی بود که به واسطه آن دولتمردانی توانا همانند رجایی و باهنر به شهادت رسیدند.
foooman-edبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا , اسماعیل قربانزاده فرماندار شهرستان فومن در این نشست افزود : پس از گذشت بیش از ۳۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هم اکنون اسلام حقیقی به دنیا معرفی شده است که دشمنان از ترویج آن بیمناک بوده و با بکار گیری ترفندهای مختلف مصمم به تضعیف آن هستند.
وی هفته دولت را یادآور ایثارگری و اخلاص شهیدان رجایی و با هنر دانست و افزود : هفته دولت بهترین فرصت برای به تصویر کشیدن خدمات دولت با محوریت اقدامات نظام جمهوری اسلامی در طول ۳۵ سال گذشته است .
فرماندار فومن ادامه داد : امروز تمام سردمداران دنیا به دنبال این هستند تا مردم را از دستاوردهای نظام نا امید کنند.
قربانزاده با بیان اینکه هفته دولت را باید به عنوان سنگرهای نظام مورد استفاده قرار دهیم ، خاطر نشان کرد : نیاز است با رویکرد وحدت ملی و بیان ارزش های نظام ، شعار دولت تدبیر و امید را اجرایی کنیم .
وی تاکید کرد : همه دستگاه های اجرایی شهرستان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در نکوداشت هفته دولت و تبیین سیاست ها و اقدامات دولت در شهرستان اهتمام کافی داشته باشند.
فرماندار فومن گفت : هفته دولت با بیان اینکه هفته دولت یک فرصت مغتنم برای اطلاع‌رسانی خدمات صورت گرفته در دولت است، اظهار کرد: هفته دولت با شعار آرامش و امید در سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این ایام تمام فرمانداران و مسئولان دستگاه‌های باید شرایط لازم به منظور برنامه‌ریزی برای اطلاع رسانی دقیق عملکرد خود را فراهم کنند.
قربانزاده مجموع پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح شهرستان فومن در این ایام را ۴۴مورد در بخش های آب , برق , امور فرهنگی , راه و آسفالت , کشاورزی اظهار کرد.
وی از مهمترین خصوصیات این دو شهید بزرگوار می توان به صداقت ،‌تلاش و پشتکار در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم ، تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه ، مردم داری اشاره کرد.
فرماندار فومن با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس فعالیت های انجام شده توسط دستگاههای اجرایی به مردم است خاطر نشان کرد: در این هفته باید با پرهیز از شعار به تبیین و تشریح دستاوردهای دولتمردان پرداخته شده و با حضور در جمع مردم نیازها شناسایی و برای رسیدن به اهداف و رفع مسائل و مشکلات برنامه ریزی کنیم.
وی با اعلام اینکه در طول یکسال دولت تدبیر و امید اقدامات قابل قبولی انجام شده است تصریح کرد: تثبیت قیمت ها ،کاهش نرخ تورم ،‌‌توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان و معیشت مردم، سیاستگذاری در رفع تحریمها با توجه به مذاکرات هسته ای و …. نمونه ای از اقداماتی بوده است که با تدبیر مجموعه دولت محترم در طول این یکسال انجام شده است.
قربانزاده همچنین افزود: برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان، نشست خبری، دیدار مسئولان با ائمه جمعه ، خانواده معظم شهدا و مردم ، تقدیر از ادارات برتر شهرستان، ارائه گزارش عملکرد دستگاههای اجرایی،‌ بازدید از ادارات،‌افتتاح پروژه های عمرانی از مهمترین اقداماتی است که در هفته دولت انجام خواهد شد.
وی از خاکسپاری ۲ شهید گمنام در ۳۱ مرداد ماه در شهرک تاریخی ماسوله خبر داد و از آحاد مردم و مسولین برای تشیع این عزیزان سفرکرده شرکت داشته باشند .
فرماندارفومن ادامه داد: باید در هفته دولت دستاوردها و گام های بلند دولت در عرصه های مختلف اطلاع رسانی شود تا مردم در جریان خدمات دولت و مسوولان قرار بگیرند.

Share