مهربان در واکنش به مصاحبه یک عضو شورای شهر رشت

هربدبختی که در شوراها می کشیم از دوره سوم شورای شهر رشت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهربان با اشاره به مصاحبه یکی از اعضای شورای شهر رشت و انتقاد از شهردار لاهیجان در ارتباط با صدور مجوز برای ساخت سازها در لاهیجان با بیان اینکه ما هر بدبختی که امروز در شوراها می کشیم از دوره سوم شورای شهر رشت است گفت : همچنین یک عضو شورای شهر لنگرود می گوید که شورای شهر لاهیجان به مسائل رسانه ای نپردازد در حالی که خودشان در این مسائل ورود کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ابراهیم مهربان رئیس شورای شهر لاهیجان در همایش تقدیر از خبرنگاران شهرستان لاهیجان که شامگاه امروز(پنج شنبه ۱۶مرداد) برگزار شد با بیان اینکه در آستانه یکسالگی خدمت شوراهای شهر قرار داریم گفت : باید ببینیم که مدیریت شهری آنچه را که قول داده بود توانسته عملی کند یا نه.

mehraban33وی در ادامه با بیان این سوال که آیا توانستیم مشکلاتی را که در سطح شهر لاهیجان وجود داشته را به حداقل برسانیم افزود:مصوبات شورای شهر،تعامل شورای شهر با شهرداری تا چه اندازه بوده و منتج به حل مشکلات مردم شده و این گونه مسائل است که باید توسط خبرنگاران پیگیری شود.

ابراهیم مهربان با بیان اینکه باید دید که مصوبات شورای شهر که به صورت علنی در سایت شورا قابل ملاحظه است به درد مردم می خورد یا نه افزود : باید بررسی شود که درخواستهای شهرداری در راستای مسائل عمرانی شهر قرار دارد یا نه و رصد خبرنگاران باعث حرکت های روبه رشد مسئولین می شود.

وی با اشاره به مصاحبه یکی از اعضای شورای شهر رشت و انتقاد از شهردار لاهیجان در ارتباط با صدور مجوز برای ساخت سازها در لاهیجان با بیان اینکه ما هر بدبختی که امروز در شوراها می کشیم از دوره سوم شورای شهر رشت است گفت : همچنین یک عضو شورای شهر لنگرود می گوید که شورای شهر لاهیجان به مسائل رسانه ای نپردازد در حالی که خودشان در این مسائل ورود کردند.

ابراهیم مهربان در ادامه با بیان اینکه بنده به عنوان یک عضو شورای شهر از عملکرد خود راضی نیستم افزود: باید بررسی کرد که شهر لاهیجان چه بارزه هایی دارد و طبق همان به پیش رفت.

رئیس شورای شهر لاهیجان بابیان اینکه ما شهرستانی کشاورزی و شهری توریستی هستیم افزود : باید منابع پایدار را برای لاهیجان پایه گذاری کنیم و باید بررسی شود که تا چه اندازه توانستیم فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن کنیم و سرمایه گذار را با دلسردی از لاهیجان دور نکنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه خبرنگار باید انتقاد کند و نقد کارشناسانه ارائه دهد افزود: هرکسی که دوربین به دست گرفته و قلم دارد خبرنگار نیست./لاهیجان

Share