جعفرزاده

نمی گذاریم اسرائیل فربه شود تادر فرصت مناسب به سراغ ما بیاید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی گفت :به این صورت نیست که اگر چیزی نگوییم با ما کاری ندارند اصلا تحت هیچ عنوانی نمی توانند موجودیت ما را بپذیرند یعنی از بدو پیروزی انقلاب دشمنی این کشورها با ما شروع شد و با ساکت نشستن، کشوردرعافیت نمی ماند، قطعا نوبت به ما هم می رسیده است. بنابراین ما نمی نشینیم که اسرائیل فربه تر شود و بعد بخواهد در فرصت مناسب به سراغ ما بیاید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی گفت: حملات رژیم صهیونیستی به غزه نشان از آسیب پذیری جدی اشغالگران قدس دارد.

jafarzadeغلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص این که چه راهکار عملیاتی و واقعی برای حمایت از مردم غزه وجود دارد گفت: سران رژیم صهیونیستی همیشه فکر می کردند که آسیب ناپذیرند. اکنون بهترین فرصت تاریخی برای کشور ما ایجاد شده و برای اینکه وارد دور باطل یا فرسایشی نشود از این فرصت تاریخی که اسرائیل خودش در این منجلاب افتاده نهایت حسن استفاده را کنیم و تکلیف این داستان مشخص شود
وی با تاکید بر این که در طرف مقابل دشمنی به نام اسرائیل و صهیونیست ها وجود دارد که آن را از نطفه حرام می دانیم افزود: صهیونیست ها در طول شصت هفتاد سالی که تشکیل شدند از ظلم نسبت به مردم مظلوم فلسطین و غزه خودداری نکردند.در حال حاضردریک مقطع حساس تاریخی هستیم. مصاحبه های سران اسرائیلی را هم می خوانیم متوجه می شود که آن ها کاری را شروع و به این نقطه رسانده اند که خودشان درتمام کردن آن دچار مشکل شده اند زیرا فکر نمی کردند که تا این حد آسیب ببینند.
این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در داستان غزه و فلسطین ما ازمردمی حمایت کردیم که ناشی از مسائل دینی و اعتقادی ما است که در دین توصیه شده تا از مظلوم دفاع کنیم. اینکه بی تفاوت باشیم، با شعارهای اصلی انقلاب ما مغایرت دارد
وی افزود: اگر شما فرض کنید بخواهیم نسبت به مردم غزه بی تفاوت باشیم به صورت دیگری به ما حمله می شود ومی گویند ببینید ایران که شعار دفاع از مظلومین را می دادند و خود را متولی جهان اسلام می دانستند به اتفاق ظالمانه ای که در گوشه ای از اسلام افتاده، بی تفاوت هستند.
عضو هیات رییسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:ما نمی توانیم بگوییم که درحمایت ازمردم فلسطین خسارت می بینیم بلکه درعدم حمایت از آنها هم به نوع دیگری خسارت می بینیم، بنابراین حمایت از مردم فلسطین متناسب با شعارها، وعده ها، خاستگاه دینی و عرق ملی ماست و با بی تفاوتی نسبت به این مساله به خاطر تبعات سیاسی ، ما هم گوشه ای از جهان بی تعصب و بی غیرت عربی می شویم.
جعفرزاده افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اکنون بهترین فرصت است،اسرائیل  که پا در این گودال گذاشته نتواند پایش را بیرون بکشد و بالاترین هزینه ممکنه را پرداخت کند.
وی ادامه داد: یکی از بهترین هزینه هایی که می تواند بپردازد نابودی این کشور است، اجازه بدهند کمک کنند و فرمان تاریخی رهبری صادر شده است وکسانی که دلشان برای مظلومین غزه و فلسطین می سوزد و نفرت و انزجار از کشور صهیونیستی دارند می توانند برای تحقق آرمان های خود موفق شوند.
وی در خصوص این که برخی معتقدند که ایران سهم خود را پرداخته و بارها خود را در خطر انداخته است و باید در شرایط فعلی کشور، راهکارهای دیگری در نظر گرفت تا آسیب سیاسی کمتری ببینیم،گفت: ازبدو پیروزی انقلاب در خطر بودیم، صهیونیست، آمریکا بدون رو دربایستی هم در روی و هم درزیرمیزمذاکره به دنبال حذف اسلام هستند.
جعفرزداه گفت: به این صورت نیست که اگر چیزی نگوییم با ما کاری ندارند اصلا تحت هیچ عنوانی نمی توانند موجودیت ما را بپذیرند یعنی از بدو پیروزی انقلاب دشمنی این کشورها با ما شروع شد و با ساکت نشستن، کشوردرعافیت نمی ماند، قطعا نوبت به ما هم می رسیده است. بنابراین ما نمی نشینیم که اسرائیل فربه تر شود و بعد بخواهد در فرصت مناسب به سراغ ما بیاید./خبرانلاین

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share