توصیه احمد خاتمی به مدافعان رفع حصر

موسوی و کروبی را به قبول گناه ترغیب کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: فتنه‌گران اگر به گناه خود اعتراف کنند، رأفت نظام شامل حالشان خواهد شد و بهتر است افرادی که برای رفع حصر تلاش می‌کنند، آن‌ها را به اعتراف و قبول گناه ترغیب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: فتنه‌گران اگر به گناه خود اعتراف کنند، رأفت نظام شامل حالشان خواهد شد و بهتر است افرادی که برای رفع حصر تلاش می‌کنند، آن‌ها را به اعتراف و قبول گناه ترغیب کنند.

khatami70156250آیت‌الله سیداحمد خاتمی در جمع دانشجویان بسیجی استان در مسجد دانشگاه تبریز با بیان اینکه «در قرآن کریم در آیات متعدد به آزاداندیشی توصیه می‌شود»، گفت: دانشجو باید همه تحلیل‌ها را در تمام زمینه‌ها بشنود و آن تحلیلی را که منطقی است بپذیرد.

وی با اشاره به اینکه «آیات متعددی در قرآن در مورد دشمن‌شناسی وجود دارد»، افزود: باید به لبخند دشمنان هم ظنین بود ولی نسبت به خودی‌ها نباید بدبینی داشت.

سیداحمد خاتمی ادامه داد: موضع ولایت در عرصه خارجی، داخلی و فرهنگی را فرهنگ مقاومت عنوان کرد و گفت: باید در مقابل استکبار ایستاد چرا که مَثَل آمریکا مثل سگ است و وقتی تعقیبمان می‌کند باید مقابلش بایستیم و فرار نکنیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به نقش رهبری در جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: ما ولی فقیه را تنها رهبر سیاسی نمی‌دانیم بلکه او را نایب ولی عصر(عج) می‌دانیم.

سیداحمد خاتمی در ادامه به حوادث غزه اشاره کرد و گفت: حوادث غزه عبرت بسیار بزرگی است که همگان دیدند که با مقاومت می‌توان یک گروه شبه نظامی و ارتش چهارم دنیا را زیر پا گذاشت.

وی افزود: نتانیاهو اعتراف می‌کند که در غزه شکست خورده است و وزیر کشور اسرائیل در روزهای اول شروع جنگ گفته بود دستور اشغال غزه صادر شده است. این در حالی است که بعد از یک ماه فرمانده ارتش آن‌ها گفته پنج سال برای اشغال غزه زمان نیاز است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه «استراتژی رهبری، استراتژی وحدت است و ملت ایران ملت حامی مظلومان است»، افزود: استکبار جهانی به خوبی می‌داند که اگر حمایت‌های ایران نبود دولت بشار اسد با شکست مواجه می‌شد.

وی در پاسخ به پرسش دانشجویان، به حوادث سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: فتنه‌گران اگر به گناه خود اعتراف کنند و بگویند در سال ۸۸ بیراهه رفته‌اند در آن صورت آرم فتنه‌گری از پیشانیشان برداشته شده و رأفت نظام شامل حالشان خواهد شد و بهتر است افرادی که برای رفع حصر آنان تلاش می‌کنند، آن‌ها را به اعتراف و قبول گناه ترغیب کنند.

سیداحمد خاتمی با بیان اینکه «رهبری همواره از دولت منتخب حمایت کرده است و اداره کشور بدون حمایت ولایت امکان‌پذیر نیست»، گفت: طرح بیمه سلامت یکی از اقدامات تحسین‌برانگیز دولت دکتر روحانی است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پایان نیز اظهار کرد: اهداف دشمن در فضای مجازی، عفت‌زدایی و دین‌زدایی است و بدانید که آوردن ماهواره در خانه، عین آوردن دشمن در درون خانه‌هاست.
/ایسنا

Share