منطقه آزاد انزلی میزبان کنسرت موسیقی گیلکی استاد سید حسین قوامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، اولین کنسرت موسیقی سنتی و گیلکی در منطقه آزاد انزلی با صدای ماندگار استاد سید حسین قوامی آبکناری روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۲ و ۲۳ مردادماه برگزار خواهد شد. این کنسرت که در طلیعه‌ افق جدید فعالیت‌های موسیقایی این سازمان اجرا می‌شود گیلانیان و گردشگران مشتاق را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، اولین کنسرت موسیقی سنتی و گیلکی در منطقه آزاد انزلی با صدای ماندگار استاد سید حسین قوامی آبکناری روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۲ و ۲۳ مردادماه برگزار خواهد شد.
2این کنسرت که در طلیعه‌ افق جدید فعالیت‌های موسیقایی این سازمان اجرا می‌شود گیلانیان و گردشگران مشتاق را بعد از دهه‌ها وقفه به حضور و استفاده از صدایی ماندگار دعوت می‌کند؛ صدایی که خاطرات و رویاهای دوری را در اذهان مخاطبان زنده خواهد کرد و حامل بخش بزرگی از میراث فرهنگی و معنوی گیلان زمین است.
این برنامه فرهنگی هنری در روزهای یاد شده مقارن با ساعت هفت و نیم عصر در نوروزخانه منطقه آزاد انزلی آغاز می‌شود و استاد قوامی هر شب در دو بخش سنتی و گیلکی برای حاضران آواز خواهند خواند.
در این کنسرت نوازنده سنتور استاد اکبر کنعانی، نوازنده ویلن رضا فکوری ، نوازنده تنبک علیرضا بصارت‌دار ، نوازنده تار سیامک قوامی و نوازنده نی اسلام جعفری خواهند بود.
این کنسرت به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی، گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد است.
/روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

Share