خانواده ای بر اثر غرق شدن فرزند خود عزادار شدند

مرگ دردناک یک سرباز در سنگر +جزییات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ظهر روز یکشنبه جوانی که در حال خدمت وظیفه بوده وتنها ۱۵روز به اتمام خدمت وظیفه ی وی بود برای مرخصی به خانه آمد و به همراه بردار خود به رودخانه مجاور منزل خود در روستای سروندان بخش سنگر به شنا می روند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،باردیگر خانواده ای بر اثر غرق شدن فرزند خود عزادار شدند.13910129000002_PhotoA

ظهر روز یکشنبه جوانی که در حال خدمت وظیفه بوده وبرای مرخصی به خانه آمده بود همراه بردار خود به رودخانه مجاور منزل خود در روستای سروندان بخش سنگر به شنا می روند .

در حین شنا کردن بردار متوجه طولانی شدن زیر آب ماندن برادر سرباز خود می شود وبرای استمداد و کمک شروع به داد وفریاد می کند.همسایه های می آیند وبه جستجو به داخل آب می پردازند تا اینکه جنازه بی جان این جوان را زیر یک کنده درخت در زیر آب پیدا می کنند .

پس از بیرون آوردن به بیمارستان منتقل می کنند تا شاید امیدی به زنده بودن باشد ولی متاسفانه مدت زیادی در داخل آب مانده بود وکار از کار گذشته بود،پزشک قانونی پس از بررسی اولیه جسد اظهار کرد: که این جسد بیش از نیم ساعت درداخل آب مانده است .

رودخانه مذکور در روستای سروندان واقع است که خیلی ها برای شنا کردن به آنجا می روند وشاید هیچ کس انتظار غرق شدن در چنین رودخانه هایی را ندارد ولی درخت ها کنار رودخانه وخالی شدن از زیر توسط ماهی وجریان آب با عث شد این جوان سرش به کنده در خت زیر آب گیر کند وتلاش وی برای رهایی از مرگ بی فایده باشد .

گفته می شود تنها ۱۵روز به اتمام خدمت وظیفه ی این جوان مانده بود .این جوان اولین قربانی آب در سنگر نبود ولی امیدواریم که آخرین باشد.
غریق قبلی که جوان حدود ۲۰ساله که در کانال سد سنگر غرق شده بود ،داغ بزرگی برخانواده خود گذاشت که پدر این جوان تاب این داغ را نیاورد وپس از چند روز به رحمت خدا رفت ./سنگرما

Share