بندرکیاشهر میزبان هفت توریست دوچرخه‌ سوار سوئیسی

مردم ایران خون گرمند/تعجب از کیفیت جاده‌ و نوع رانندگی مردم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،بندرکیاشهر میزبان هفت توریست دوچرخه‌ سوار بود که از کشور سوئیس وارد ایران شده بودند.نکته جالب در ارتباط با حضور این هفت نفر سن بالای دوچرخه‌سواران بود به نوعی که کمترین سن را در بین آنها یک بانوی ۶۰ ساله داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آستان خبر  ،بندرکیاشهر میزبان هفت توریست دوچرخه‌ سوار بود که از کشور سوئیس وارد ایران شده بودند.
نکته جالب در ارتباط با حضور این هفت نفر سن بالای دوچرخه‌سواران بود به نوعی که کمترین سن را در بین آنها یک بانوی ۶۰ ساله داشت.
در این میان رئیس فدراسیون کوهنوردی سوئیس نیز حضور داشت که با دیدن زیبایی‌های ایران و همچنین وجود کوه‌های بسیار به وجد آمده و درحال برنامه‌ریزی اعزام تیم کوهنوردی برای فتح قله‌های دماوند و سبلان بود.
سرپرست این گروه با بیان اینکه در این سفر توریستی از چند کشور مختلف عبور کرده‌ایم گفت: آخرین کشوری که پیش از ایران وارد آن شدیم کشور ترکیه بود ولی باید اعتراف کنم که مردم ایران بسیار خونگرم هستند.
وی درحالی که با تعجب درباره کیفیت جاده‌ها و نوع رانندگی مردم صحبت می‌کرد اذعان کرد: برای ما بسیار جالب بود که مردم ایران مشتاقانه ما را دعوت می‌کردند که از مناطق دیدنی شهرشان دیدن کنیم و این تعصب آنها بسیار مثال‌زدنی است وایرانیان عاشق کشورشان هستند.
رکاب‌زنان سوئیسی در پاسخ به اینکه چرا ایران را برای سفر انتخاب کرده‌اند گفتند: در جشنواره‌های سینمایی وقتی به تماشای فیلم‌های ایرانی می‌نشستیم از طبیعت و فرهنگ مردمان آن لذت می‌بردیم و این بهانه‌ای شد تا وارد کشور ایران شویم.
در این گروه دوچرخه‌سوار هفت نفره سه زن و چهار مرد حضور داشتند که امروز بندرکیاشهر را به مقصد تنکابن و سپس تهران ترک کردند.

IMG_4864 IMG_4857 IMG_4860 IMG_4863

Share