ندیمی در نطق میان دستور:

مردم انتظار دارند به فرمانروایی مطلقه بانک ها خاتمه داده شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مردم انتظار دارند مجلس و دولت از باب حل امور مالی در برنامه ششم توسعه و رویکرد حل مشکلات به خصوص پایان بخشی به فرمانروایی مطلقه بانک ها اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ابوذر ندیمی در نشست علنی امروز(یکشنبه ۲۶ مرداد ماه) مجلس در نطق میان دستور خود با درود و سلام بر آزادگان، مردانی که مردانگی خویش را نه در اسارت دشمن بلکه در مقابله با دشمن به نمایش نه بلکه در عرصه ایمان ما را بدان رهنمود شدند، گفت: مردم انتظار دارند قوای سه گانه همه یکسو و یک راه برای نجات مردمانی که به خانه ملت و ارکان نظام اعتماد کردند چاره اندیشی های اساسی را به حاشیه پردازیها و حاشیه سازیها رجحان دهند.

73979_origنماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم انتظار دارند مسایلی چون بیکاری، تورم و رکود وسیله سخنرانی و پر کردن تریبون ها نباشد، بلکه چاره اندیشی برای همه بیکاران به ویژه فارغ التحصیلان بیکار یک هدف و استراتژیک در همه رویکردها باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مردم انتظار دارند مجلس و دولت از باب حل امور مالی در برنامه ششم توسعه و رویکرد حل مشکلات به خصوص پایان بخشی به فرمانروایی مطلقه بانک ها اقدام کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه مردم انتظار دارند در مسائلی مثل آب نه تنها در ارومیه بلکه در تمام تصمیم سازی ها آب روستایی، زراعی و اتمام سدهای پایین دست یک برنامه باشد نه یک وعده تصریح کرد: برخورد به دور از جناح بازی ها و مبارزه اساسی با مفاسد اداری و استفاده از رانت های قدرت و ثروت یکی دیگر از تاکیدات و انتظارات مردم است.

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند در خروج از رکود تورمی دولت همه منابع خود را آزاد کند و اجازه دهد بخش خصوصی سردمدار امور اقتصادی باشد.

ندیمی گفت: مردم انتظار دارند در مورد استخدام همه جماعتی که به آنها وعده داده شده از مربیان پیش دبستانی تا شرکتی و از ناظران تا بازرسان به جای وعده های توخالی اقدام موثر صورت گیرد.

وی تاکید کرد: در مورد همه بیمه ها و خدمات حمایتی و امدادی باید تمام توان دولت و مجلس مصروف این معنا شود تا تمام ملت ایران از این خدمات سه گانه بهره مند شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه رفتار و گفتار ما باید برخواسته از ادب و منش اسلامی باشد تصریح کرد: مردم انتظار دارند تا در مورد خانواده های ایثارگران ، جانبازان، شهدا و آزادگان طوری رفتار شود که عزت این عزت آفرینان حفظ شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: آموزش عالی باید به سوی بازار صنعت ، کار و مهارت سوق داده شود و برای آموزش و مهارت آموزی و فراگیری علوم و فنون مختلف سرمایه گذاری شود.

ایرج ندیمی تاکید کرد: کشاورزان ، صنعتگران، کارگران و کارآفرینان نه از باب احترام ظاهری بلکه از باب تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها در صدر نگاه تصمیم سازان و تصمیم گیران قرار گیرند.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای سیاست های کلی باز نگری اساسی به این نحوه واگذاریها که بیش از آنکه به کارفرمایی مردم بیانجامد به ادای دیون و یا مصروف کردن نمادین در شبه دولتی ها انجامید گرایش پیدا کنید.

این نماینده مردم در مجلس نهم تاکید کرد: در دو ساله پایانی این مجلس که برای مجلس آینده نیست و نمایندگان می توانند اثرگذار باشند به گونه ای عمل شود که در راستای خواسته‌های به حق مردم باشد و نمایندگان واقعا نماینده مردم باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تقدیر از همه کسانی که در حوزه محیط زیست در تعامل زندگی برای پر شدن تالاب ها و دریاچه ها تلاش می کنند تاکید کرد: تمام توان خود را برای عمران و آبادی کشور مصروف خواهیم کرد./خانه ملت

Share