امام جمعه موقت رشت

مدیر در دولت جمهوری اسلامی باید ساده‌زیست باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه موقت رشت در ادامه، ساده‌زیستی مسئولین را از سیره عملی امام راحل(ره) و اهداف انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مدیر در دولت جمهوری اسلامی باید ساده‌زیست باشد، در غیر این‌صورت باید برود در بخش خصوصی فعالیت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام اسماعیل پوررضا، امام جمعه موقت رشت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به اینکه دشمن برای از بین بردن افکار و عقاید مردم جامعه اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نیست، اظهار کرد: دشمن از همه بخش‌ها به فرهنگ اسلامی هجمه کرده است.

reza-34324347728378750وی با بیان اینکه باید به دور از حواشی و تفرقه در مقابل دشمنی‌ها ایستادگی کنیم، تاکید کرد: پیام بر اکرم(ص) با دو ودیعه اهل بیت(ع) و کتاب الهی ما را به اطاعات از آن‌ها تشویق کرده است.

حجت‌الاسلام پوررضا با اشاره به اینکه اصول مدیریتی قرآن جامع و کامل است، تصریح کرد: ظواهر زیبای دنیای غرب نباید عده‌ای را فریب دهد زیرا پشت پرده این زیبایی کشتار بی‌رحمانه در غزه، عراق و دیگر ملت‌های مظلوم است.

وی با تاکید بر اینکه فریاد سیاه‌پوستان آمریکایی علیه جنایات نژادپرستانه نمونه‌ای از این رفتارها است، خاطرنشان کرد: دشمنان همه کسانی که با آنها همسو نباشند را می‌کُشند.

امام جمعه موقت رشت، افزود: دشمنان داعش و القاعده را درست کردند تا بتوانند به دست مسلمانان، خود مسلمانان را نابود کنند.

حجت‌الاسلام پوررضا با اشاره به اینکه دانشگاهیان در مقابل بازی غرب با انسانیت نباید سکوت کنند، گفت: جنگ غزه به آزمایشگاه بین‌المللی سنجش وجدان کشور و دولت‌ها تبدیل شده است.

وی در ادامه سخنان خود به شهادت امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: مسئولین در مراسم‌های شهادت و ولایدت ائمه معصومین(ع) باید علاوه بر شهرهای بزرگ، شهرهای کوچک و روستاها را نیز فضاسازی کنند.

خطیب نماز جمعه رشت خاطرنشان کرد: روز دوم شهریور مصادف است با روز بزرگداشت ابوعلی سنا و روز پزشک و این روز متعلق به پزشکان گمنامی است که در قالب بسیج پزشکان مردم بی‌بضاعت را معاینه و هزینه داروی آن‌ها را نیز تأمین می‌کنند.

وی با بیان اینکه هفته دولت یادآور مدیریت جهادی شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: باید کارگاه‌های آموزشی معرفی شخصیت‌های ریشه‌دار انقلاب اسلامی را در مدارس و دانشگاه‌ها برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام پوررضا با اشاره به اینکه در هفته دولت، طرح‌های مختلف عمرانی بخش خصوصی و دولتی به بهره‌برداری می‌رسد، تاکید کرد: فرهنگ شهیدان رجایی و باهنر دمیدن روح خدمت‌رسانی به مسئولین بود.

امام جمعه موقت رشت در ادامه، ساده‌زیستی مسئولین را از سیره عملی امام راحل(ره) و اهداف انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مدیر در دولت جمهوری اسلامی باید ساده‌زیست باشد، در غیر این‌صورت باید برود در بخش خصوصی فعالیت کند.

خطیب نماز جمعه رشت به تششیع شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با شهادت امام صادق در گیلان اشاره و اذعان کرد: یکی از شهدا صبح امروز در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در رشت تشییع و به خاک سپرده شد.
/شبستان

Share