روایت یک نماینده از جلسه غیرعلنی امروز مجلس:

لاریجانی آرامش را به مخالفان دولت در مجلس بازگرداند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تشریح جزییاتی از جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: حرف آخر را آقای علی لاریجانی رییس مجلس زد و خواستار حفظ آرامش کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره جلسه غیرعلنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی افزود: برخی دوستان نقد داشتند و برخی تندتر و برخی آرام تر مطالب خود را مطرح کردند اما رییس مجلس با تشریح شرایط کنونی کشور و قرار داشتن در مذاکرات هسته ای، موضوع داعش، تهدیدات کشورهای همسایه و وضعیت داخلی، مسایل بودجه و اعتبارات همه را به آرامش دعوت کرد.

jafarzadeh10
نماینده رشت در مجلس تصریح کرد: آقای لاریجانی در عین حال گفت که سخنان دیروز رییس جمهوری قابل دفاع نیست اما از نمایندگان خواست به خاطر تمامی مشکلات داخلی و تهدیدات خارجی با آرامش بیشتری مطالب خود را در فضای سیاسی کشور مطرح کنند و از رییس جمهوری نیز درخواست کرد که از ادبیات آرام تری در برابر مخالفان بهره گیرد.

جعفرزاده ادامه داد: البته مشخص نیست که سخنان دیروز دکتر روحانی مشخصا با چه کسانی بوده و آیا این سخنان به مجلس مربوط می شود یا منتقدین خارجی ولی در هر صورت بهتر است که کسی که در کسوت ریاست جمهوری قرار دارد، از الفاظ و ادبیات این چنینی که یادآور روش و منش رییس جمهور قبلی است استفاده نکند.

وی علی لاریجانی را ذخیره ای برای نظام و انقلاب دانست و گفت: در جلسه غیرعلنی امروز رییس مجلس توانست به خوبی فضا را آرام کند و فکر می کنم پس از این جلسه غیرعلنی، دیگر در مجلس کسی به سخنان دیروز رییس جمهوری انتقاد نکند. /ایرنا

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share