در پی خبر حضور سعید عزت اللهی در اتلتیکو مادرید

فرمانداری انزلی از پدیده فوتبال ایران تجلیل کرد+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تجلیل از پدیده با اخلاق فوتبال ایران، سعید عزت اللهی با حضور جمعی از پیشکسوتان این رشته ی ورزشی در فرمانداری بندرانزلی برگزار شد. فرماندار انزلی به عنوان اولین سخنران در این جمع ورزشی با تشکر از مربیان و پیشکسوتان فوتبال انزلی، اظهار کرد: امیدوارم با برگزاری چنین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تجلیل از پدیده با اخلاق فوتبال ایران، سعید عزت اللهی با حضور جمعی از پیشکسوتان این رشته ی ورزشی در فرمانداری بندرانزلی برگزار شد.

فرماندار انزلی به عنوان اولین سخنران در این جمع ورزشی با تشکر از مربیان و پیشکسوتان فوتبال انزلی، اظهار کرد: امیدوارم با برگزاری چنین مراسماتی گوشه ای از این دریای زحمات دوستداران فوتبال جبران شود و تشویقی باشد برای سایر بازیکنان تا در راه رسیدن به اهدافشان کوشاتر باشند.

قاسم روحانی فر با اشاره به این موضوع که سعید عزت اللهی اولین فوتبالیست اهل انزلی ست که به باشگاه های اروپایی دعوت شده، افزود: امیدوارم آقای عزت اللهی پرچمدار جمهوری اسلامی ایران باشد و با عملکرد خوب خویش در باشگاه های بزرگ اروپایی، ورزش و ورزش دوستی مردم انزلی را به جهان معرفی کند.

رییس شورای شهر انزلی سعید عزت اللهی را سفیر ایران در اسپانیا لقب داد و اظهار کرد: ای کاش در انزلی می ماندید و نمی رفتید، اما این خود یک افتخار بزرگ برای فوتبال ایران است که یک جوان اهل انزلی با عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا می تواند پیام ورزش ایران را به گوش جهانیان برساند و وقتی بتواند افتخاری کسب کند پرچم این مرز و بوم را به اهتزار در می آورد.

محمد رضا بدیعی فر در ادامه افزود: ما به خود می بالیم که انزلی همیشه چنین سفیرانی را در خود تربیت کرده و از دیرباز مهد افتخارات این مرز و بوم چه در زمینه علمی و چه در زمینه های ورزشی، فرهنگی و… بوده است.

شهردار انزلی رضا پور شعبان سعید عزت اللهی را افتخار کشور دانست و بیان کرد: در جای جای ایران معمولا شهر انزلی را به ورزشش می شناسند و انزلی بخش وسیعی از آوازه خود را مدیون این مستطیل سبز است، سعید عزت اللهی آبروی شهر و کشور ما در اسپانیا خواهد بود و این برای شهر انزلی یک افتخار بزرگ است.

بهمن صالح نیا پیشکسوت فوتبال انزلی در خصوص سعید عزت اللهی گفت: سعید شناسنامه شهر بندرانزلی و مجموعه ملوان است و امیدوارم او به عنوان یک گیلانی و به عنوان یک ورزشکار اهل انزلی، فوتبال این شهر را به باشگاه های بزرگ اروپایی معرفی کند.

محمد احمد زاده دیگر پیشکسوت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ابراز خوشحالی از این اتفاق برای فوتبال ایران، خاطر نشان کرد: چند سالی بود کسی از بازیکنان ما به تیم های اروپایی دعوت نشده بود و امیدوارم دعوت سعید عزت اللهی باب جدیدی را به سوی باشگاه های اروپایی برای فوتبال شهرستان ها باز کند.

وی که دوران درخشش سعید عزت اللهی را یادآوری ملوان در دهه ۵۰ این باشگاه می‌دانست تاکید کرد: پدیده شدن سعید نشان دهنده ی این است که شهر انزلی هنوز هم بنیه قهرمان شدن و قهرمان ماندن را دارد و امیدوارم ملوان بندرانزلی به جایگاه اصلی خود بازگردد.

پدر سعید عزت اللهی مطرح شدن یک بازیکن در سطح بالا را بسیار سخت عنوان کرد و گفت: با صحبت هایی که دوستان و پیشکسوتان و مسئولین شهری داشتند به نظر من کار سعید سخت تر شده و باید به او بگویم که راه سخت تری را نیز در پیش دارد.

نادر عزت اللهی در ادامه افزود: سعید در یک خانواده ورزشی به دنیا آمد و زیر نظر مربیان مطرح تربیت شد و در نهایت در باشگاه معتبری چون ملوان پرورش پیدا کرد و اینها هر کدام به تنهایی انتطارات را از او بالاتر برده و من امیدوارم که بتواند این مسئولیت را به سرانجام برساند.

سعید عزت اللهی نیز به عنوان آخرین نفر در مراسم تجلیل خود گفت: قبول دارم که یک فوتبالیست برای موفقیت بیشتر نیاز به تمرین های سخت و شبانه روزی دارد، اما به نظر من این موضوعات فقط ۳۰ درصد از موفقیت بوده و ۷۰ در صد آن توکل بر خدا است.

این پدیده ی با اخلاق فوتبال ایران که بزرگترین شانس زندگی خود را همزمانی ورود خود به ملوان و ورود محمد احمد زاده به این تیم می‌دانست، خاطر نشان کرد: این خواست خداوند بود که افتخار شاگردی ایشان را داشته باشم و با بهایی که ایشان به جوانان می دادند زندگی ورزشی من را دگرگون کنند.

در پایان مراسم از سوی فرمانداری انزلی هدیه ای نفیس به این ورزشکار جوان انزلی تقدیم شد و از خانواده ایشان تجلیل به عمل آمد. / انزلی کلاب

DSC05259

DSC05278

DSC05282

DSC05292

Share