با حکم روحانی :

فرجی دانا نرفته به کابینه باز گشت + متن حکم

به گزارش پایگاه اطلاع رساتی دیارمیرزا رییس‌ جمهوری در حکمی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ دکتر رضا فرجی دانا در طول دوره مسئولیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وی را به سمت مشاور رییس جمهور در امور علمی و آموزشی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن روحانی در پست جدید خود در توئیتر اعلام کرد که رضا فرجی دانا به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور علمی و آموزشی منصوب شده است.

14-8-20-154355ll

رییس‌ جمهوری در حکمی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ دکتر رضا فرجی دانا در طول دوره مسئولیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وی را به سمت مشاور رییس جمهور در امور علمی و آموزشی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ، متن حکم دکتر حسن روحانی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر رضا فرجی دانا
توفیق همکاری با دانشمندی پرتلاش چون جنابعالی برای دولت تدبیر و امید فرصت ارزشمندی بود که بسیار علاقمند بودم این همکاری همچنان ادامه می‌یافت. اینک، ضمن آرزوی توفیق برای ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ و ارزنده جنابعالی در طول دوره مسئولیت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابراز می‌دارم.
امید است همچون گذشته با اتکاء به ایمان، دانش و تجربیات ارزشمندتان همواره منشأ خدمات مؤثری برای کشور باشید و با عنایات الهی در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.
بدین‌وسیله جنابعالی را به عنوان مشاور رییس جمهور در امور علمی و آموزشی منصوب می‌نمایم تا همچنان در کنار دولت تدبیر و امید منشأ خدمات ذی‌قیمتی باشید.
حسن روحانی

 

Share