اهدای عضو,اهدای زندگی

عمل خداپسندانه دانشجوی گیلانی مورد تقدیر قرار گرفت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عمل خیرخواهانه و خداپسندانه خانواده جوادی که با ایثار و فداکاری برای اهداء عضو اقدام کردند،در مجتمع خاتم الانبیاء رشت مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عمل خیرخواهانه و خداپسندانه خانواده جوادی که با ایثار و فداکاری برای اهداء عضو اقدام کردند،  در مجتمع خاتم الانبیاء رشت مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم از پدر و مادر ˈفریبا جوادیˈ جوان ۲۸ ساله دچار مرگ مغزی که با رضایت خانواده و با اهدای عضو جان سه بیمار را نجات داد ، تجلیل شد که رئیس دانشگاه گیلان هم در این مراسم ضمن تقدیر از این عمل خداپسندانه،متن پیام وزیر علوم،تحقیقات و فناوری به خانواده جوادی را قرائت نمود.دیارمیرزا

فریبا جوادی دانشجوی رشته مهندسی معماری موسسه آموزش عالی جابربن حیان رشت،ماه جاری دچار مرگ مغزی شده بود که با رضایت خانواده دو کلیه و یک کبد او به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

عمل پیوند کلیه نامبرده توسط تیم پزشکی توانمند شامل اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مرکز آموزشی درمانی رازی رشت انجام گرفت و کبد این جوان نیز به بیماری نیازمند در شیراز پیوند زده شد.
در این مراسم خلیلی شهردار رشت,رسولی عضو شورا و مسئولین دانشگاه جابربن حیان حضور داشتند.
IMG_2549
IMG_2553 IMG_2555 IMG_2572

Share