عاطفی خبرداد:اجرای طرح ایستگاه مطالعه در سایر اتوبوس های شهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طرح ایستگاه مطالعه ویژه ناوگان حمل و نقل شهری که به منظور ارتقاء سرانه مطالعه ارائه شده است در صورت موفقیت در فاز نخست در آینده ای نزدیک در سایر اتوبوس های شهری اجرا خواهد شد. مرتضی عاطفی مدیرعامل سازمان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت اظهار داشت: اجرای این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طرح ایستگاه مطالعه ویژه ناوگان حمل و نقل شهری که به منظور ارتقاء سرانه مطالعه ارائه شده است در صورت موفقیت در فاز نخست در آینده ای نزدیک در سایر اتوبوس های شهری اجرا خواهد شد.

3IMG_1820مرتضی عاطفی مدیرعامل سازمان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت اظهار داشت: اجرای این پروژه فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، ارتقا سرانه مطالعه در بین مردم و بالا بردن نهضت مطالعه مفید و با ارائه ی طرحی از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت بوده است که با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان و سازمان اتوبوسرانی شهرداری رشت به بهره برداری رسید.

عاطفی ضمن تاکید بر لزوم حمایت و توجه مسئولان به امر فرهنگ خصوصا ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه ، تصریح کرد: با توجه به محدودیت های زمانی که در زندگی روزمره وجود دارد ، فرصت مطالعه مفید روز به روز در بین اقشار جامعه بویژه نسل جوان کمرنگ تر شده است که نصب ایستگاه های مطالعه در فضاهای عمومی مانند اتوبوس ها می تواند فرصتی مناسب برای جبران بخشی از این فرصت از دست رفته باشد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در پایان ضمن قدر دانی از نهاد کتابخانه های عمومی و سازمان اتوبوسرانی شهرداری رشت در اجرای این طرح ، افزود: این طرح در حال آزمایش است و پس از بررسی نقاط ضعف و قوت و در صورت موفقیت با انجام برنامه ریزی های صورت گرفته، در آینده ای نزدیک شاهد اجرای فازهای بعدی این طرح در سایر اتوبوس های ناوگان حمل و نقل شهر رشت خواهیم بود.

 

Share