بمناسبت روز جهاني قدس

صدور بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه،استاندار و مجمع نمایندگان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان گیلان بیانیه ی مشترکی را بمناسبت روز جهانی قدس صادر کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان گیلان پیام مشترکی را  بمناسبت روز جهانی قدس صادر کردند .9001

در آستانه ی روز جهانی قدس ، ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین بویژه غزه براثرقساوت های رژیم سفاک صهیونیستی رمضان خونین دیگری را پشت سرمی گذارند .

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس را با تدبیر خردمندانه و الهی خویش به یادگار گذاشت تا در سکوت مجامع جهانی و سران کشورهای وابسته ی غربی ، ندای مظلومیت کودکان ، زنان و مردم بی دفاع فلسطین به گوش همگان بویژه مسلمانان غیور و مردم آزادیخواه جهان برسد .

امسال نیز چشم جهانیان به ایرانیان عدالت خواه و ظلم ستیز دوخته شده است تا نظاره گر وحدت و همبستگی آنان برای حمایت از برادران و خواهران خود در قبله ی نخستین مسلمین باشند .

بی شک اعلام انزجار از خوی تجاوزگری و جنایات جنگی اسرائیل و همپیمانان غربی اش بویژه آمریکاکه از گروههای خون ریز و تروریستی در عراق و سوریه حمایت می کنند و باعث به خاک و خون کشیدن مسلمانان این کشورها نیز شده اند در تقویت مبارزه با اشتغالگران قدس و دلگرمی نیروهای مقاومت مؤثر خواهد بود .

اینجانبان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات به درگاه الهی ، از مردم ولایتمدار گیلان دعوت می نمائیم ضمن تجدید عهد با آرمان های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب ، همراه و همگام با همه ی ملت شریف ایران ، در جمعه ی پیش رو با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و آزادی فلسطین را فریاد زنند.

وعده ی ما راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس …

 

Share