آیت‌الله زین‌العابدین قربانی

صدای مظلومان بلند است/داعش پیرو معاویه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه داعش پیرو معاویه است، تصریح کرد: داعشی‌ها می‌خواهند خلافت عباسی و اموی را احیا کنند و برای مردم ارزشی قایل نیستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه رشت با اشاره به روز پرحماسه قدس اظهار کرد: مردم در سراسر کشور و جهان آزاد طبق پیشنهاد امام راحل راهپیمایی کردند و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

jpg1783وی با بیان اینکه مردم گیلان با شور بسیار در راهپیمایی شرکت کردند، افزود: مردم رشت نیز در راهپیمایی به صورت باشکوه حضور داشتند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه داعش پیرو معاویه است، تصریح کرد: داعشی‌ها می‌خواهند خلافت عباسی و اموی را احیا کنند و برای مردم ارزشی قایل نیستند.

وی با بیان اینکه صدای مظلومان بلند است، افزود: مسلمانان باید به کمک فلسطینی‌ها بشتابند و اگر کشورهای عربی و اسلامی پاسخ فلسطینی‌ها را ندهند ذلیل و بدبخت هستند.

قربانی با اشاره به اینکه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس وظیفه خود را انجام دادند، خاطرنشان کرد: آنها که مردم مظلوم فلسطین را به شهادت می‌رسانند و افرادی مانند اوباما که رژیم صهیونیستی را کمک می‌کند و کسانی که راضی به حمله این رژیم صهیونیستی هستند و شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» را سر دادند در جنایات رژیم صهیونیستی شریک هستند.

وی اضافه کرد: آنها که می‌گویند باید به فکر بیکاری جوانان در کشور باشیم باید بدانند مسلمانان جزو یک پیکر هستند و باید به مردم مظلوم فلسطین کمک کنیم.

امام جمعه رشت فشار جهانی و راهپیمایی‌های مردم برای حمایت از ملت فلسطین را موجب عقب راندن رژیم صهیونیستی دانست.

وی با اشاره به عملیات مرصاد در سال ۶۷ خاطرنشان کرد: منافقان آماده بودند تا نظام اسلامی را ساقط کنند و رزمندگان اسلام مردانه با آنها جنگیدند و پوزه آنها را به خاک مالیدند و اکنون مانند کفتارها در غارها زوزه می‌کشند و امیدواریم دولت جدید عراق پسمانده‌های منافقان را در این کشور پاکسازی کند.

قربانی به پنجم مرداد ماه سال ۵۸ اشاره کرد و گفت: امام راحل آیت‌الله طالقانی را به عنوان امام جمعه تهران منصوب کرد و بنیاد نماز جمعه در کشور گذاشته شد.

وی با بیان اینکه امام جمعه‌های رژیم گذشته همکاران طاغوت بودند، یادآور شد: مردم پشت سر آنها نماز نمی‌خواندند اما امام راحل نماز جمعه را احیا کرد.

قربانی متذکر شد: امروز بیش از ۷۰۰ نماز جمعه در کشور برقرار است و نمازهای جمعه میلیونی اقامه می‌شود.

وی نماز جمعه را پایگاه تبیین حقایق دین و مسایل سیاسی کشور خواند و خاطرنشان کرد: مردم باید قدرشناس این پایگاه مهم باشند.

Share