صبح امروز :

سه سوداگر مرگ در زندان مرکزی رشت اعدام شدند + اسامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محکومین علیه نام برده شده توسط دادگاه انقلاب اسلامی رشت به اعدام محکوم شده و حکم آن پس از طی تشریفات قانونی و تایید در دادستانی کل کشور و موافقت ریاست محترم قوه قضائیه ، صبح امروز در زندان مرکزی شهر رشت به اجرا در آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری کل استان گیلان ، سه قاچاقچی مواد مخدر ویک متهم به قصاص در زندان مرکزی رشت به دار مجازات آویخته شدند.

محکومین علیه نام برده شده در جدول ذیل توسط دادگاه انقلاب اسلامی رشت به اعدام  محکوم شده و حکم آن پس از طی تشریفات قانونی و تایید در دادستانی کل کشور و موافقت ریاست محترم قوه قضائیه ، صبح امروز در زندان مرکزی شهر رشت به اجرا در آمد.

لازم به ذکر است تقاضای عفو متهمین در دو مرحله مطرح شده بود که  پس از انجام بررسی های لازم و عدم احراز شرایط، توسط کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی رد شد.
Untitled
همچنین محکوم علیه (ک.ص) فرزند امید علی  نیز به اتهام قتل به قصاص نفس محکوم گردیده بود، حکم وی پس از تایید در دیوانعالی کشور و ریاست محترم قوه قضاییه ، صبح امروز در زندان مرکزی شهر رشت به اجرا در آمد.

Share