زلزله تشکیلاتی در مجتمع هواداران احمدی نژاد(هما)+اسامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجتمع هما که مسئولیت فعالیت های هواداران  احمدی نژاد را بر عهده دارد طی روزهای قبل با تغییرات زیادی روبرو شده است. بر اساس این گزارش ، عبدالرضا داوری ، مشاور محمود احمدی نژاد که خردادماه قبل مدتی را در بازداشت به سر برده بود  از ریاست مجتمع هما برکنار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجتمع هما که مسئولیت فعالیت های هواداران  احمدی نژاد را بر عهده دارد طی روزهای قبل با تغییرات زیادی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش ، عبدالرضا داوری ، مشاور محمود احمدی نژاد که خردادماه قبل مدتی را در بازداشت به سر برده بود  از ریاست مجتمع هما برکنار شده و با دستور محمود احمدی نژاد ، مرتضی رحیمی یگانه به عنوان رییس جدید مجتمع هما منصوب شده است.
گفته می شود در روزهای اخیر ، رحیمی یگانه که  از رفقای قدیمی احمدی نژاد  است ، جلسات مفصلی را نیز با محمود احمدی نژاد و غلامحسین الهام درباره سازمان دهی هما برگزار کرده است.
مرتضی رحیمی یگانه در اولین اقدام مدیریتی خود که باتوصیه محمود احمدی نژاد انجام شده است، افراد زیر را به عنوان روسای کمیسیون های هما منصوب کرده است:
144416819-2-ahmadinejad-2
حامد درودیان:رییس کمیسیون اقتصادی
رضا واعظی:رییس کمیسیون مطالعات و تحقیقات
فرقانی: رییس کمیسیون  دانشگاهیان
محمدرضا سرودلیر: رییس کمیسیون رسانه
محمد محمدی:رییس کمیسیون فرهنگی
مصطفی نیکومنش:رییس کمیسیون اجتماعی
علی ابوطالبی : رییس کمیسیون بین الملل
پریسا صدریه: رییس کمیسیون زنان
محمدحسین حیدری: رییس کمیسیون سیاسی
محمدحسین جوادی:رییس کمیسیون جوانان
حامد فتاحی:رییس کمیسیون تشکیلات
هستی عالی:رییس کمیسیون اقشار
مفاخری:رییس کمیسیون اصناف
سعید آقابیگی :رییس کمیسیون استان ها
احمد شریعت:رییس کمیسیون فضای مجازی
گفته می شود به زودی کنگره هواداران محمود احمدی نژاد در هفته دفاع مقدس با حضور اعضای این تشکیلات  با شعار «تا زنده ایم رزمنده ایم»در مشهد برگزار می شود.
به نظر می رسد فعالیت های جریان احمدی نژاد علی رغم تکذیب های چند باره یاران وی برای بازگشت به قدرت فزونی یافته است و جریان وی قصد دارد با ظاهری جدید بار دیگر در سپهر سیاسی کشور به نقش آفرینی بپردازد./ صلح نیوز
Share