در بوستان مفاخر

رونمایی از نخستین ایستگاه مطالعه ناوگان حمل و نقل درون شهری رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،آیین رونمایی از نخستین ایستگاه مطالعه ویژه ناوگان حمل و نقل درون‌شهری رشت با حضور غلامعلی جعفر زاده، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و جمع دیگری از مسئولین در پارک مفاخر و مشاهیر گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان،آیین رونمایی از نخستین ایستگاه مطالعه ویژه ناوگان حمل و نقل درون‌شهری رشت با حضور غلامعلی جعفر زاده، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسون برنامه و بودجه،یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان، عیسی مهدوی فرماندار، بادروح سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، خلیلی شهردار ، جمشیدی رئیس و اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت و جمع دیگری از مسئولین در پارک مفاخر و مشاهیر گیلان برگزار شد.
غلامعلی جعفر زاده نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسون برنامه و بودجه در جریان افتتاح ایستگاه مطالعه ویژه اتوبوس‌های شهری رشت اظهار داشت: حمایت از ایده های خلاقانه در ترویج فرهنگ مطالعه وظیفه مسئولین است.
جعفر زاده همچنین اقدامات اداره کل کتابخانه های عمومی استان در خلق ایده های نو در تشویق مردم برای مطالعه ارزشمند توصیف کرد. وی ابراز امیدواری کرد اثار این اقدام ارزشمند در جامعه نمایان شود.وی کتابخانه‌های عمومی شهرهای گیلان را فعال خواند و یادآور شد: امروز کتابخانه‌های عمومی گیلان با ارائه خدمات نوین در خدمت علاقه‌مندان به مطالعه هستند.
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان نیز در این مراسم اظهار کرد: این سازه با همکاری سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت در یکی از اتوبوس‌های شرکت واحد رونمایی می شود.
به گفته هادی بادروح; در طراحی و ساخت این ایستگاه از صنایع‌دستی گیلان مانند گلیم و حصیر استفاده شده و ویژگیهای سنتی و بومی گیلان به طور چشمگیری نمایان است.
وی همچنین از تجهیز تعداد بیشتری اتوبوسهای ناوگان حمل و نقل عمومی به ایستگاه مطالعه و در آینده نزدیک خبرداد.
DSC_0165 DSC_0168 DSC_0207

Share