فرماندار دوران اصلاحات

رانتخوارهای دولت سابق به دنبال استیضاح وزیر علوم هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اخوان گفت : استیضاح فرجی دانا کاملاً سیاسی ست در واقع رانت خوارهای دولت احمدی نژاد به دنبال آن هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد اخوان استاد دانشگاه و از فعالین سیاسی استان  در ارتباط با مصاحبه یکی از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با یکی از سایت ها گفته است: ( افراد بدسابقه و منحرف از وزیر علوم حمایت می کنند ) گوینده این سخن هر که باشد و از هر جایگاهی برخوردار باشد حداقلش این است که حرمت دیگران را نگاه دارد

اخوان1وی گفت : این نماینده مجلس نشان داده است که به اصول اولیه اخلاق هم پایبند نیست چرا که از ادبیاتی سخیف بهره مند است.

اخوان افزود : پاسخ اینگونه افراد که با ادبیاتی این چنینی با مردم برخورد می کنند را خود مردم خواهند داد و اگر هم در انتخابات های گذشته اشتباهی در نوع انتخاب کرده باشند خودشان جبران خواهند کرد همانطور که در ۲۴ خرداد ۹۲ این کار را کردند و آن حماسه را آفریدند “الیس الصبح بقریب”

این استاد دانشگاه در رابطه با عنوان کردن “جریان مخوف” از سوی این نماینده خطاب به فرجی دانا گفت : من نمی دانم این جریان مخوف که این دوستان دلواپس مطرح می کنند چیست .اگر منظورشان دکتر روحانی ،کابینه دولت وفرجی داناست پس باید بگوییم کسانی که جریان مخوف راعنوان می کنند در یک کلمه رای ۲۰ میلیونی مردم به دکتر روحانی را نادیده گرفته اند .آقای رئیس جمهور باپشتوانه ۲۰ میلیون رای در روز معرفی وزرا به مجلس از فرجی دانا حمایت کرد و تا به امروز هم این حمایت ادامه دارد جدای از این مسئله اساتید دانشگاه در بیانیه های مختلف با امضاهای بی شمار با انجام این استیضاح مخالفت کردند.

وی گفت : کدام جریان مخوف مگر این آقایان نشنیده اند که مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که من از دولت حمات می کنم و یا اینکه شنیده اند و میخواهند جلوتر از ولایت حرکت کنند .همانطور که پس روی از ولایت مساله ساز خواهد بود پیش روی از ولایت هم مشکل ساز خواهد شد

فرماندار دولت اصلاحات افزود : استیضاح فرجی دانا کاملاً سیاسی ست در واقع رانت خوارهای دولت احمدی نژاد به دنبال آن هستند. افشا کردن استخدام های غیر قانونی بی شمار گرفته تا ۳۰۰۰ بورسیه مساله ساز همگی از عوامل استیضاح هستند دلیل استیضاح هم افشا کردن همین بورسیه های غیر قانونی ست و در خواست ها غیر قانونی که این آقایان از وزیر علوم داشتند و وزیر بر اساس قانون پاسخ منفی به آنها داد و یکی از این در خواست ها هم بر ملا نکردن تخلفات دولت گذشته است!

اخوان با اشاره به جنجال آفرینی برخی از افراد گفت : اساساً جنجال آفرینی به بعضی ها حیات سیاسی می دهد و حیات سیاسی عده ای با جنجال آفرینی آمیخته شده است و اینگونه افراد فقط به دنبال برهم زدن آرامش کشور ،دولت و مردم هستند تو گویی فقط ماموریت دارند که سلب آرامش کنند . حتی با بی اخلاقی ها و به کاربردن عبارات سخیف .

وی در پایان گفت : امروز کشور در مرحله ای حساس هم از لحاظ داخلی و هم به لحاظ سیاست خارجی قرار دارد لذا در این فضا دامن زدن به این گونه مسائل حاشیه ساز ماننداستیضاح وزیر علوم چیزی جز عقب ماندن از چرخ توسعه عاید مردم و کشور نمی شود . ما همگی در یک کشتی نشسته ایم و این کشتی یک نا خدا دارد و آن مقام معظم رهبری ست لذا دلواپسان ناخدای کشتی را بشناسند و از او او جلوتر گام برندارند .
/اعتدال شرق

Share