رئیس جمهور وارد اردبیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دقایقی پیش هواپیمای حامل رئیس جمهور و هیئت همراه در فرودگاه اردبیل بر زمین نشست تا رئیس جمهور و هیئت دولت در سفر دو روزه به اردبیل بتوانند با مردم غیرتمند دیار سبلان دیدار کنند. رئیس جمهور بعد از استقبال رسمی از سوی نماینده ولی فقیه در استان و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دقایقی پیش هواپیمای حامل رئیس جمهور و هیئت همراه در فرودگاه اردبیل بر زمین نشست تا رئیس جمهور و هیئت دولت در سفر دو روزه به اردبیل بتوانند با مردم غیرتمند دیار سبلان دیدار کنند.

13930217000653_PhotoAرئیس جمهور بعد از استقبال رسمی از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار، اعضای شورای تامین و مقامات استان اردبیل و انجام مصاحبه ابتدایی با خبرنگاران به سمت ورزشگاه تختی اردبیل حرکت می‌کند تا سخنرانی عمومی خود را در این ورزشگاه و در دیدار عمومی با مردم انجام دهد.

در این سفر دو روزه رئیس جمهور با علما، ایثارگران، نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان نشست‌هایی را برگزار خواهد کرد.

در این سفر قرار است تعدادی از معاونان رئیس جمهور و وزرا نیز در شهرهای ۱۰ گانه این استان حضور پیدا کنند و ملاقات‌هایی با مردم، مسئولان و مقامات محلی و شهرستانی انجام شود.

رئیس جمهور در یک سال گذشته پس از تشکیل کابینه تدبیر و امید به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان و چهار محال و بختیاری سفر کرده و هفتمین مقصد دولتمردان نیز استان اردبیل است.
/فارس

Share