رئال مادرید ارزشمندترین باشگاه جهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فرانسه، جدیدترین‌ فهرست‌ ارزشمند‌ترین باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۴ عبارت است از: ۱- رئال‌مادرید: حقیقتا‌ پول همواره‌ پول به دنبال خود می‌آورد باشگاه اسپانیایی رئال‌مادرید‌ هر سال ثروتمند‌تر از سال قبل می‌شود ارزش این باشگاه ۳/۴۴ میلیارد دلار اعلام شده است. ۲- بارسلونا‌:‌ خرید‌های رکوردشکن معمولا متعلق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فرانسه، جدیدترین‌ فهرست‌ ارزشمند‌ترین باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۴ عبارت است از:

download۱- رئال‌مادرید: حقیقتا‌ پول همواره‌ پول به دنبال خود می‌آورد باشگاه اسپانیایی رئال‌مادرید‌ هر سال ثروتمند‌تر از سال قبل می‌شود ارزش این باشگاه ۳/۴۴ میلیارد دلار اعلام شده است.

۲- بارسلونا‌:‌ خرید‌های رکوردشکن معمولا متعلق به باشگاه بار‌سلونا است رقیب اصلی رئال‌مادرید در لالیگا‌ دارای ارزش مادی ۳/۲ میلیارد دلار است.

۳- منچستر‌یونایتد: هر چند باشگاه یونایتد‌ فصل بسیار نا‌امید کننده‌ای را همراه با دیوید مویس‌ در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس سپری کرد و به رتبه هفتم جدول سقوط کرد اما ارزش مادی ۲/۸۱ میلیارد دلاری دارد.

۴- بایرن‌مونیخ:‌ قهرمان رقابت‌های بوند‌سلیگا‌ تامین کننده یک تیم ملی کامل برای فوتبال است در رقابت‌‌های جام جهانی ۲۰۱۴ هم ۹ تن از اعضای اصلی تیم ملی فوتبال آلمان از باشگاه بایرن‌مونیخ بودند ارزش مادی این باشگاه ۱/۸۵ میلیارد دلار تعیین شده است.
۵- آرسنال‌: این باشگاه انگلیسی طی یک دهه گذشته سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام داد و حالا به ثروت ۱/۳۳۱ میلیارد دلاری دست یافته است آرسنال سالیانه ۵۰ میلیون دلار فقط از ناحیه فروش پیراهن ورزشی درآمد کسب می‌کند.

۶- چلسی: با وجود ولخرجی‌های چلسی اما این تیم نتوانست به قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دست یابد ژوزه مورینیو امیدوار است با خریدهای جدید بتواند آرزوی دیرینه این باشگاه را محقق سازد ارزش باشگاه چلسی ۸۶۷ میلیون دلار اعلام شده است.

۷- منچسترسیتی: گروه سرمایه‌گذاری ابوظبی یونایتد در سال ۲۰۰۸ سهام باشگاه منچستر سیتی را خرید و توانست سرانجام این تیم را در فصل ۲۰۱۳ به قهرمانی لیگ فوتبال انگلیس برساند ارزش باشگاه سیتی ۸۶۳ میلیون دلار می‌باشد.

۸- آث میلان: پول همیشه هم در ورزش موفقیت به دنبال ندارد. فصل ۲۰۱۳ برای آث میلان ثروتمند با قرار گرفتن در رتبه هشتم جدول رده‌بندی رقابت‌های سری A ایتالیا یک فاجعه محسوب می‌شد در این مدت کاکا تیم را ترک کرد و ماریو بالوتلی در فهرست فروش قرار گرفت ارزش باشگاه میلان ۸۵۶ میلیون دلار اعلام شده است.

۹- یونتوس: قهرمان فصل گذشته رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا در مسیر پیشرفته قرار گرفته و قصد دارد در فصل جدید هم از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. ارزش باشگاه یونتوس ۸۵۰ میلیون دلار می‌باشد.

۱۰- لیورپول: فروش لوییس سوارز توسط باشگاه لیورپول به معنای کمبود بودجه مالی در باشگاه نیست ارزش این باشگاه انگلیسی ۶۹۱ میلیون دلار اعلام شده و قصد دارد قهرمانی فصل جدید لیگ برتر انگلیس را از منچستر سیتی بگیرد. /باشگاه خبرنگاران

Share