شامگاه شنبه صورت گرفت

دیدار دبیر شورای عالی حوزه علمیه با آیت الله امینیان+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله مرتضی مقتدایی شامگاه شنبه در دیدار با آیت الله امینیان عضو مجلس خبرگان رهبری در ارتباط با مسائل مختلف جهان اسلام گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله مرتضی مقتدایی شامگاه شنبه در دیدار با آیت الله امینیان عضو مجلس خبرگان رهبری در ارتباط با مسائل مختلف جهان اسلام گفتگو کرد.

به نقل از آستان‌خبر، دبیر شورای عالی حوزه علمیه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه و نقش حوزه‌های علمیه در آگاه‌سازی جامعه از این فجایا اظهار کرد: شکی نیست که حوزه‌های علمیه کشور وظیفه دارند که مردم را از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی آگاه ساخته و بر تنفر نسبت به آنها بیافزایند.

وی بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه بشریت و انسانیت است گفت: مردم غزه بدانند که تمام ملت ایران حامی آنها هستند و برای مبارزه با دشمنان از ته قلب از آنها حمات خواهند کرد.

آیت الله مقتدایی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: در این راهپیمایی ما شاهد دعوت مراجع و علما و همچنین حضور گشترده روحانیت در راهپیمایی روز قدس بودیم که این نشان از بیداری حوزه‌های علمیه سراسر کشور دارد.

وی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی آنقدر دردمنشانه و فجیه است که حتی کشورهای غیر مسلمان هم دست به اعتراضات مردمی زده اند افزود: مردم دنیا انزجار خود را نسبت به جنایات صهیونیست‌ها و حامیان غربی و برخی کشورهای عربی اعلام کردند و این خشم جهانی ریشه در آگاه سازی مردم توسط حوزه‌های علمیه، مراجع، علما و سایر بزرگان دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که این اعتراضات و حمایت مردم از مسلمانان غزه باعث از بین رفتن رژیم جعلی صهیونیستی شود تا مردم غزه از شر این قاتلین نجات پیدا کنند.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه با تقدیر از شخصیت علمی آیت‌الله امینیان، اظهار کرد: ایشان از مفاخر ارزشمند حوزه علمیه هستند و زحمات آیت‌الله امینیان در احداث و راه‌اندازی حوزه علمیه آستانه‌اشرفیه هرگز از یاد نمی‌رود.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران رشد خوبی در کشور داشته است، خاطر نشان کرد: باید حوزه‌های علمیه خواهران و برادران را در سطح کشور تقویت کنیم.

آیت‌الله مقتدایی با اشاره به شخصیت والای آیت‌الله مهدوی کنی برای ایشان آرزوی سلامتی و طول عمر کرد و گفت: ایشان گنجینه‌ای از علوم حوزوی و از ذخایر معنوی و مدیریتی انقلاب اسلامی هستند.

IMG_3183 IMG_3211 IMG_3223 IMG_3225

Share