دو گیلانی عازم اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس هیات بسکتبال استان گیلان گفت : دو گیلانی عازم اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران شدند . ˈ طاهره زین جنابی ˈ افزود : اردوی جدید تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران از امروز یکشنبه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برپا می شود . وی اظهار کرد : با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس هیات بسکتبال استان گیلان گفت : دو گیلانی عازم اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران شدند .

81266547-5873203ˈ طاهره زین جنابی ˈ افزود : اردوی جدید تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران از امروز یکشنبه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برپا می شود .

وی اظهار کرد : با توجه به این امر ، از سوی فدراسیون بسکتبال ، زبده ترین ورزشکاران این رشته از متولدان ۱۱ دی ماه سال ۱۳۷۶ به بالا به اردوی جدید تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد ، یک ورزشکار و یک مربی از استان گیلان هستند .

وی ادامه داد : بر این اساس ، ˈ امیرحسین پوآت ˈ بسکتبالیست شایسته گیلانی با درخشش در اردوهای قبلی ، به اردوی جدید تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران نیز دعوت شد .

وی بیان کرد : همچنین ˈ رضا خان محمدی ˈ نیز از استان گیلان به عنوان مربی به اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران دعوت شده تا بسکتبالیست های این رده سنی را آموزش دهد .

رییس هیات بسکتبال استان گیلان اضافه کرد : اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران تا روز ۲۳ مرداد ماه جاری زیر نظر کادر فنی در تهران ادامه می یاید و امیدواریم که ˈ امیرحسین پوآت ˈ ورزشکار شایسته گیلانی با درخشش در این اردو ، به عضویت تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران درآید .

ایرنا/

Share