دو خبر کوتاه از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکی از نیکوکاران رودسر حمایت ۲۰ نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد رحیم آباد را تقبل کرد. این نیکوکار برای هریک از ایتام ماهیانه مبلغ   هزار۵۰۰ ریال پرداخت می کند. همچنین این نیکوکار رودسری در خصوص خرید سه تخته فرش برا ی سادات نوعروس تحت حمایت کمیته امداد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکی از نیکوکاران رودسر حمایت ۲۰ نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد رحیم آباد را تقبل کرد.

این نیکوکار برای هریک از ایتام ماهیانه مبلغ   هزار۵۰۰ ریال پرداخت می کند.
همچنین این نیکوکار رودسری در خصوص خرید سه تخته فرش برا ی سادات نوعروس تحت حمایت کمیته امداد رودسر نیز قول مساعدت داد.
در حال حاضر ۲۵۳ یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستندکه از سوی هزار و ۲۱۸ نیکوکار این شهرستان حمایت می شوند.

اهداء ۲۱۹ سبد کالای رایگان به مددجویان تحت پوشش شفت
نیکوکاران شفتبا پی گیری و تلاش امدادگران حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد شفت یکی از نیکوکاران این شهرستان ۲۱۹ سبد غذایی جمعاً به مبلغ ۱۲۰ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال به خانواده های تحت حمایت اهدا کرد .
محمودی مدیر کمیته امداد شفت افزود: همچنین یکی از حامیان طرح اکرام ایتام تحت پوشش کمیته امداد شفت که ساکن هامبورگ کشور آلمان می باشد طی سفری که به شهرستان شفت داشت و بازدیدی که از محل سکونت یتیم مورد نظر خود در شهر احمدسدگوراب بعمل آورد مبلغ ۲۵ میلیون ریال جهت تعمیرات کلی منزل مسکونی یتیم پرداخت کرد.
لازم به ذکر است که مردم نیکوکار شفت در روز عید سعید فطر نیز مبلغ ۶۵۸ میلیون و ۶۷۹ هزار ریال در قالب زکات فطریه از طریق پایگاه های کمیته امداد به نیازمندان این شهرستان مساعدت کردند و مبلغ بیش از ۵ میلیون ریال نیز از سوی نیکوکاران شفت برای کمک به مردم غزه پرداخت شد.
کمیته امداد شفت در حال حاضر ۵ هزار و ۸۰۰ خانوار و ۱۸۲ یتیم را تحت حمایت دارد

Share