دستگیری دوست خیانت‌کار در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس فتای گیلان گفت: فردی که با سوء‌استفاده از اعتماد دوست خود حساب اینترنتی او را خالی کرده بود در رشت دستگیر شد.  ایرج محمد خانی بعد از ظهر امروز در نشست انتظامی استان با اشاره به چگونگی دستگیری دوست خیانت‌کار اظهار کرد: پرونده فردی که با سوءاستفاده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس فتای گیلان گفت: فردی که با سوء‌استفاده از اعتماد دوست خود حساب اینترنتی او را خالی کرده بود در رشت دستگیر شد.

fata ایرج محمد خانی بعد از ظهر امروز در نشست انتظامی استان با اشاره به چگونگی دستگیری دوست خیانت‌کار اظهار کرد: پرونده فردی که با سوءاستفاده از اعتماد دوست خود حساب اینترنتی او را خالی کرده بود به پلیس فتا ارجاع داده شده است. کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند عامل برداشت اینترنتی غیرمجاز که فردی ۲۳ ساله اهل و ساکن رشت بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتای گیلان با بیان اینکه فرد متهم به ارتکاب جرم خود اعتراف کرد، یادآور شد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست تا در حفظ و نگهداری کارت خود نهایت دقت را داشته باشد و به هیچ عنوان کارت عابر بانک خود را در اختیار دیگران نگذارد.

محمدخانی با اشاره به اینکه شهروندان رمز خود را روی کارت بانکی الصاق نکنند، یادآور شد: شهروندان از رمزی که به راحتی قابل حدس زدن باشد استفاده نکنند.

وی فعال کردن سامانه پیامکی (SMS BANK) حساب بانکی را مهم خواند و خاطرنشان کرد: با ف
/فارس

Share