شهردار رشت با تاكيد بر كمبود منابع مالي

در تاریخ شهرداری این حجم فعالیت های عمرانی بی سابقه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت گفت : کارهای بزرگی در شهر رشت در حال انجام می باشد که در تاریخ شهرداری این حجم فعالیت های عمرانی بی سابقه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت گفت : به عنوان مدیریت شهری در شهر رشت تلاش می کنیم تا قابلیت ها و توانمندی های این شهر را برای شهروندان و شهرنشینان افزایش داده و زمینه های مشارکت و تعامل را فراهم کنیم.

shahrda-نkhaliliوی افزود : یکی از وظایف شهرداری ، انجام کارهای عمرانی است ، در شهر رشت در حال حاضر ۸۱ پروژه عمرانی در دست اجرا می باشد و میانگین پیشرفت خصوصاً در پروژه های بزرگ بالغ بر ۸۵% می باشد.
محمد ابراهیم خلیلی تصریح کرد : از بودجه ۲۸۳ میلیاردی شهرداری ، ۱۵۳ میلیارد برای کارهای عمرانی شهر رشت در نظر گرفته شده است.
شهردار رشت افزود : کارهای بزرگی در شهر رشت در حال انجام می باشد که در تاریخ شهرداری این حجم فعالیت های عمرانی بی سابقه است.
شهردار رشت در ادامه به پروژه جمع آوری روان آب های سطحی اشاره نمود و گفت : در فاز اول این پروژه در ۲۴ نقطه بحرانی شهر رشت در حال انجام می باشد که بالای ۸۵% پیشرفت فیزیکی دارد.
وی دیگر پروژه مهم را ورودی شهر رشت عنوان نمود و گفت : یکی از مهم ترین نقاط شهر ، ورودی می باشد که در حال حاضر ورودی رفت و برگشت خصوصاً از سمت تهران ، جاده ۳۵ متری است که می خواهیم به خیابان ۷۶ متری تبدیل کنیم به صورت ۴ باند ورودی و خروجی و در حال حاضر نیز پیمانکار نسبت به تجهیز کارگاه اقدام نموده است ، در فاز اول از میدان گیل تا دانشگاه گیلان جاده تهران ، ۴ کیلومتر در حال اجرا هست. ، مدت زمان این پروژه ۸ ماه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

خلیلی گفت : پروژه تکمیل ساختمان شهرداری و زیر گذر شهید رجایی نیز از دیگر پروژه های بزرگ و مهم در دست اجرا می باشد.
وی افزود : زیر گذر شهید رجایی به طول ۶۰۰ متر در حال انجام می باشد ، با رقم ۶ میلیاردی که امیدواریم هر چه زودتر به سرانجام برسد.

Share