بر سر اجرای کنسرت موسیقی

درگیری لفظی وزیر با امام جمعه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر فرهنگ و ارشاد نیز با لحنی تند با سخنان امام جمعه مخالف کرد و گفت: فتوای غلط از خود صادر نکنید این در حالی بود که امام جمعه مشکین شهر بیانات مقام معظم رهبری را تشریح می کرد.

image90205به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مدیر هتل آران مشکین شهر طی درخواستی که از مدت ها پیش به وزیر فرهنگ و ارشاد مبنی بر اجرای موسیقی زنده در هتل داده بود و وزیر ارشاد نیز موافقت خود را جهت اجرای آن اعلام کرده بود اما با توجه به اینکه هتل از مراکز عمومی محسوب می شود می تواند برخی موانع و مشکلات اجتماعی را به دنبال داشته باشد برخی از مسئولان اجرای موسیقی زنده را به مصلحت نمی دانستند لذا در سفر اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد به شهرستان مشگین شهر این موضوع در همان هتل مطرح و مورد بحث قرار گرفت.
با توجه به اینکه اجرای موسیقی زنده و یا کنسرت موسیقی در مراکز عمومی می تواند برخی موانع و مشکلات شرعی را به دنبال داشته باشد از این رو حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشکین شهر در این خصوص به تشریح موانع و موارد شرعی اجرای این برنامه در مجامع عمومی پرداخت که در پاسخ علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد نیز با لحنی تند با سخنان امام جمعه مخالف کرد و گفت: فتوای غلط از خود صادر نکنید این در حالی بود که امام جمعه مشکین شهر بیانات مقام معظم رهبری را تشریح می کرد.
دکترعلی جنتی همچنین با بیان اینکه برخی از سلایق نیروی انتظامی مناسب نیست خطاب به عوامل نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی نمی تواند از اجرای این برنامه جلوگیری کند در صورت جلوگیری موضوع را به اینجانب ( وزیر فرهنگ و ارشاد) اطلاع دهید. / دانا

Share