عضو شورای اسلامی شهر رشت :

دبیرکل یونسکو هفته آینده به رشت می آید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه دبیرکل یونسکو در ایران هفته آینده میهمان شهرداری رشت است، گفت: کلنگ تنها مرکز فوق تخصصی پژوهش سرطان ۱۰ شهریور امسال، با حضور پروفسور سمیعی زده می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  رضا رسولی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای این شهر از ورود دبیرکل یونسکو در ایران، به شهر رشت خبر داد و اظهار کرد: وی هفته آینده، میهمان شهرداری رشت است.
11141وی افزود: با وجود اینکه ممکن است یک نشست تشریفاتی صورت گیرد اما این اتفاق می‌تواند به عنوان محرک مناسبی در توسعه مورد بهره برداری قرار بگیرد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه رشت پس از تهران دارای موزه هنرهای معاصر می‌شود، گفت: آیندگان از ما می‌پرسند آثاری که سرمایه‌های گیلان هستند، چه شده‌اند.
حضور پروفسور سمیعی ۱۰ شهریور ماه در رشت
رسولی با اشاره به مراسم کلنگ زنی تنها مرکز فوق تخصصی پژوهش سرطان در دهم شهریور امسال در رشت، تصریح کرد: این مراسم با حضور پروفسور سمیعی برگزار می‌شود و کمیته استقبال از وی، با حضور ۱۵ عضو شورا تشکیل شده است.
وی بر لزوم ساخت پیاده راه فرهنگی در شهر رشت تاکید و خاطر نشان کرد: باید در رشت فرهنگسرا داشته باشیم و اکنون زمان خوبی برای شروع ساخت فرهنگسرای کودک که شهردار قول داده بودند، فرا رسیده است.
/تسنیم

Share