دانشگاه پیام نور اظهارات نادران را تکذیب کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دانشگاه پیام نور اظهارات الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس را در خصوص این دانشگاه تکذیب کرد. به نقل از ایرنا در تکذیبیه این دانشگاه آمده است: دانشگاه پیام نور اظهارات نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در جلسه استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مبنی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دانشگاه پیام نور اظهارات الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس را در خصوص این دانشگاه تکذیب کرد.

200px-Pnupicبه نقل از ایرنا در تکذیبیه این دانشگاه آمده است: دانشگاه پیام نور اظهارات نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در جلسه استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مبنی بر اینکه « ۱۳ نفر از اخراجی ها را که دارای مفاسد اخلاقی بوده اند به دانشگاه پیام نور برگردانده شده است» را تکذیب می کند.

در این تکذیبیه آمده است: این دانشگاه همواره در راستای موازین شرع مقدس، اصول انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و اخلاق مداری گام برداشته و انتساب چنین مواردی به این دانشگاه بدون ارائه مدارک مستدل و مستحکم ، در جلسه مزبور را کذب و توهین به این دانشگاه می داند. همانطور که در متون دینی ما آمده است که ˈاز آنچه نسبت به آن علم نداری، پیروی مکن، به درستی که گوش و چشم و قلب انسان مورد سوال قرار می گیردˈ،

این دانشگاه افزود: نادران در جلسه یاد شده خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، موضوع خلاف واقعی را نسبت به دانشگاه پیام نور مطرح کرده که توهین بزرگی به خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور محسوب می شود.

دانشگاه پیام نور در این تکذیبیه از نادران خواست در صورتی که مدارک مستدل جهت اثبات موضوع مورد اشاره دارد به مسئولان این دانشگاه ارائه دهد. در غیر این صورت موضوع در محاکم ذی ربط پی گیری و اعاده حیثیت خواهد شد.

در پایان این تکذیبیه خطاب به نادران آمده است: مطمئن باشید دانشگاهیان پیام نور از این توهین بزرگ که متوجه تک تک افراد آن شده است، چشم پوشی نخواهد کرد.

Share