هاتف‌نیوز

خداوکیلی؛ کلاهمان را قاضی کنیم!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا, هاتف‌نیوز نوشت: اتفاقی که پس از برگزاری «آیین تجلیل شورا و شهرداری کلانشهر رشت از خبرنگاران» در فضای مجازی استان رخ داد، بسیار تاسف برانگیز است. خبرنگار «خزر‌انلاین» که در پی یک گفت‌وگو از گرفتن هدیه‌ی خود امتناع کرد و به گوشه‌یی از تالار برگزاری آیین رفت، گویا چندان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا, هاتف‌نیوز نوشت:

timthumb.phpاتفاقی که پس از برگزاری «آیین تجلیل شورا و شهرداری کلانشهر رشت از خبرنگاران» در فضای مجازی استان رخ داد، بسیار تاسف برانگیز است.
خبرنگار «خزر‌انلاین» که در پی یک گفت‌وگو از گرفتن هدیه‌ی خود امتناع کرد و به گوشه‌یی از تالار برگزاری آیین رفت، گویا چندان از دست‌اندرکاران برگزاری این آیین راضی به نظر نمی‌رسید چون پس از پایان برنامه و در مراجعه به محل کارش با توپ پر به شهرداری رشت شلیک کرد.
هر چند که این آیین را شورا و شهرداری رشت به طور مشترک برگزار کردند اما دست‌اندرکاران شهرداری و به ویژه خود شخص شهردار در سیبل نشانه‌گیری این سایت اینترنتی که ادعا می‌کند در پی امتناع خبرنگار وی از دریافت جایزه مورد تشویق حاضران هم قرار گرفته، هدف قرار داده شد.
این انتهای ماجرا نبود و این سایت اینترنتی مطلبی را به شهردار رشت نسبت داد که درست نبود و اعلام کرد: خلیلی رسانه‌های منتقد را دروغگو خوانده !! است.
خداوکیلی بیاییم کلاه خودمان را قاضی کنیم. کجای این آیین اشکال داشت که بایستی چنین پاسخی دریافت می‌کرد؟ در کجای سخنان کوتاه شهردار رشت رسانه‌های منتقد دروغگو خوانده شدند؟ اصولاً چرا بایستی با برگزاری این همایش مخالفت می‌شد، مگر آیین تجلیل از خبرنگاران نبود؟!
وظیفه‌ی اصلی روزنامه‌نگار بیان واقعیتها و حرکت در جهت توسعه و پیشرفت جامعه است. او نبایستی اقدامی انجام دهد که مخالف توسعه و پیشرفت در بخشی از بخشهای گوناگون اجتماع محسوب شود؛ روزنامه‌نگار بایستی با انتقال درست و مسوولانه‌ی مطالب، رویدادها و کنشها و واکنشها به جامعه روشنگری بیشتر ببخشد.
امیدواریم خداوند به همه‌ی ما انصاف در بیان مطالب اعطا بفرماید و ما از در بیان مطالب از حب و بعض دور نماید.

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share