مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

خبرنگاری خطرنگاری است/ سرمایه گذاری در گیلان را تبلیغ کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فاضلی با اشاره به واژه نگار در خبرنگار و اینکه چرا خبرنویس نیامده است، گفت: اصلی ترین سوال این است که چگونه می‌نویسد و تفاوت در چگونگی آن است و خبرنگاران و مطبوعات گیلان برتر هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز(۲۳ مرداد) در همایش تجلیل از خبرنگاران استان با تشکر از دستگاه‌هایی که این روز را ارج نهاده و از خبرنگاران تجلیل کردند، گفت: به دستور استاندار و با همت ادارت استان روز خبرنگار در حال تبدیل شدن به هفته خبرنگار است و همچنان ادامه دارد.
وی با گرامیداشت شهدای خبرنگار افزود: خبرنگاری خطرنگاری است و در عرصه فرهنگ و هنر کار کردن بسیار دشوار اما ماندگار است

fazeli7648فاضلی با اشاره به واژه نگار در خبرنگار و اینکه چرا خبرنویس نیامده است، گفت: اصلی ترین سوال این است که چگونه می‌نویسد و تفاوت در چگونگی آن است و خبرنگاران و مطبوعات گیلان برتر هستند.
وی با اشاره به دو تجربه بزرگ که با همدلی مردم به نتیجه رسید، اظهارکرد: اولین تجربه مشترک انقلاب اسلامی بود که همگان از جناح‌ها و نحله‌های مختلف به واسطه یک درد و دشمن مشترک گرد هم آمده و طاغوت را از بین برده و پیروز شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، هشت سال دفاع مقدس را تجربه دوم مشترک ملت دانست و افزود: همه فارع از جناح و احزاب(راستی و یا چپی)وب ا همدلی و پیوند توانستند تجاوز دشمن را خنثی کنند.

فاضلی از اصحاب رسانه خواست تا تبلیغ کنند که جذب سرمایه گذار و تبلیغ برای سرمایه گذاری در گیلان تبلیغ کاپیتالیسم نیست یعنی هر چقدر بتوانیم این فرهنگ را از طریق شما رسانه‌ها که زبان ما باشید، ترویج کنیم نخستین مکان که به ذهن سرمایه گذار می‌رسد، گیلان خواهد بود.
fazeli_7643وی خطاب به استاندار گیلان و تقدیر از دستورشان برای رفع شکایات از اهالی رسانه گفت: اهالی مطبوعات و خبرنگاران ما جز بهترین خبرنگاران کشور هستند و اگر کمترین خواسته آنان برطرف شود بسیاری از مسائل استان با یاری آنان حل می‌شود.
فاصلی با تشکر از همه اصحاب رسانه که از سازمان‌ها برای ایجاد همگرایی ادرات حمایت می‌کنند افزود: شما خبرنگاران با حضور در مکان‌های مختلف استان گیلان را نمود خاصی می‌دهید و در همین جشنواره مطبوعات رضوی ۱۲۰ مقاله از استان گیلان است.
این مسئول فرهنگی با بیان اینکه معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهالی رسانه است و نقشه راهی چاپ کرده در اختیار شما قرار می‌گیرد، گفت: از پایگاه‌های خبری که در پی گرفتن مجوز هستند و می‌خواهند بر اساس قانون عمل کنند، تقدیر می‌کنیم.

/شبستان

Share