معاون سیاسی،امنیتی استانداری گیلان

حقوق ناجیان غریق آماده پرداخت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان از تأمین اعتبار و آمادگی پرداخت حقوق ناجیان غریق خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان از تأمین اعتبار و آمادگی پرداخت حقوق ناجیان غریق خبر داد.
محمد احمدی پور روز دوشنبه افزود: با توجه به استقرار ناجیان غریق از خرداد ماه امسال و عدم پرداخت مطالبات دستمزد آنان به اطلاع می رسد با پیگیری های اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی Ahmadipoorاستانداری و هماهنگی با معاون برنامه ریزی استانداری اعتبار لازم در این خصوص تأمین و به دستگاه ورزش و جوانان ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان می بایست هزینه دستمزد ناجیان غریق مستقر در مناطق خطرآفرین را پرداخت نماید.
احمدی پور یادآور شد:دستمزدناجیان غریق مستقر در طرح ها نیز باید از طریق مدیران طرح ها تأمین و پرداخت گردد.
به گفته وی در استان ۳۰۰ نقطه خطرآفرین و ۳۲ طرح سالمسازی دریا با ۶۴ شناگاه خواهران و برادران در این طرح ها مستقر می باشد و حدود ۶۰۰ ناجی غریق و همیار منجی در مناطق خطرآفرین و طرح های سالمسازی در کنار سایر عوامل مشغول فعالیت هستند.
وی ضمن تقدیر از تلاش ناجیان غریق در کاهش تلفات انسانی از آنان خواست تا همچون گذشته به فعالیت های خود با پشتکار ادامه دهند و ستاد ساماندهی سواحل دریای گیلان هم بر خود تکلیف می داند تا نیازهای آنها را برطرف کند.
احمدی پور یادآور شد: از آغاز بازگشایی طرح های سالم سازی در خرداد امسال بیش از ۳۲۰ نفر توسط ناجیان غریق در مناطق خطرآفرین از مرگ نجات یافتند.

Share