معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان خواستار شد

حضور پر رنگ مسئولان ارشد استان در جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمدی پور گفت: همچنین از مدیران ارشد استان دعوت می شود تا با حضور پر رنگ خود در ایام برگزاری جشنواره، از دست اندر کاران و هنرمندان جشنواره حمایت نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه هماهنگی برگزاری پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با حضور معاون سیاسی و امنیتی و مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و جمعی از اعضای ستاد برگزاری این جشنواره، بعد از ظهر امروز دوشنبه ۲۷ مرداد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

194147_origمحمد احمدی پور، معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در این جلسه ضمن ابراز رضایت از عملکرد و خدمات شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان، گفت: ما معتقدیم که لاهیجان به نمایندگی از استان این کار بزرگ را انجام می دهد و به تجربه دوستان در این عرصه اعتماد داریم.

وی افزود: مجموعه برگزار کننده جشنواره به یک بلوغ منطقی رسیده که می تواند الگوی خوبی برای کل استان باشد.

احمدی پور با بیان اینکه یکی از دلایل وجود هر نوع کجروی اجتماعی و امثال آن در جامعه، عدم وجود شادی در مردم است، اذعان کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی موجب ایجاد و تقویت روحیه نشاط و شادی در مردم می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مدیریت سواحل شهرستان لاهیجان با توجه به سوابق مطلوب مدیریتی در شهر لاهیجان به شهرداری این شهر واگذار خواهد شد و امید می رود با این کار سواحل لاهیجان از بهترین سواحل کشور شود.

حضور پر رنگ مسئولان ارشد استان در جشنواره شهروند

وی همچنین از نداشتن نماینده ای از گیلان در سفارتخانه ها و یا رایزنی های ایران در پنج کشور حاشیه خلیج فارس ابراز گله مندی کرد و عزم جدی نخبگان و مدیران در این بخش را خواستار شد.

این مسئول با بیان اینکه با پیوند زدن جشنواره تئاتر خیابانی شهروند به طرح سالمسازی دریا می شود کمکهای بیشتری به این جشنواره کرد؛ برای حمایت بیش از پیش استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از این جشنواره قول مساعدت داد.

احمدی پور اضافه کرد: همچنین از مدیران ارشد استان دعوت می شود تا با حضور پر رنگ خود در ایام برگزاری جشنواره، از دست اندر کاران و هنرمندان جشنواره حمایت نمایند.

Share