گلايه مردم از پرداخت نشدن پول چين اول چاي و پيگيري عاشوري

حضور نماینده مردم فومن و شفت در بازار برنج فومنات+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ناصر عاشوری نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی از بازار برنج فومنات شهرستان فومن بازدید کرد و از نزدیک با مردم دیدار و به گفتگو نشست.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ناصر عاشوری نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی از بازار برنج فومنات شهرستان فومن بازدید و از نزدیک با مردم دیدار کرد و به گفتگو نشست.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا در فومن ,در این دیدار برخی از مردم از کم آبی مزارع برنج گله نمودند و عنوان کردند برخی از کشاورزان محصولشان دیر رس است مثل نوع برنج صدری و اکنون موقع آب دهی آن مزارع است ولی آب نیست و از اداره آبیاری گله داریم.
ناصر عاشوری با هماهنگی با اداره آبیاری فومنات موضوع را با رییس اداره در میان گذاشت و مقرر گردید اداره آبیاری آب کشاورزی آن روستاها را تامین نماید.
همچنین  برخی از مردم از سازمان چای کشور به دلیل پرداخت نکردن پول چای چین اول در شهرستان های فومن و شفت گله مند بودند که نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت طی تماس تلفنی به محرر رییس سازمان چای کشور گفت: برخی از مردم در حوزه انتخابیه اینجانب عنوان نموده اند که هنوز پول چای چین اول را نگرفته ایم و این جای تاسف و نگرانی دارد زیرا دولت و مجلس که اعتبار لازم را برای پرداخت پول چای چایکاران تخصیص داده است اما متاسفانه سازمان چای فقط به شرق گیلان توجه می نماید.

ashoor_1052 (1) ashoor_1052 (2) ashoor_1052 (3) ashoor_1052 (4) ashoor_1052 (5) ashoor_1052 (6) ashoor_1052 (7) ashoor_1052 (8) ashoor_1052

Share