حراجی کالیفرنیا شاهد فروش گرانترین خودرو جهان+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ک دستگاه فراری GTO قرار است در یک حراجی در کالیفرنیا به فروش برسد. بنا به پیش‌بینی کارشناسان این خودرو به قیمتی معادل ۵۰ میلیون دلار به‌ فروش خواهد رسید. یک دستگاه خودروی فراری مدل GTO قرار است در مزایده ای در کالیفرنیای آمریکا به فروش برسد که به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ک دستگاه فراری GTO قرار است در یک حراجی در کالیفرنیا به فروش برسد. بنا به پیش‌بینی کارشناسان این خودرو به قیمتی معادل ۵۰ میلیون دلار به‌ فروش خواهد رسید.
یک دستگاه خودروی فراری مدل GTO قرار است در مزایده ای در کالیفرنیای آمریکا به فروش برسد که به اعتقاد کارشناسان این خودرو به قیمتی معادل ۵۰ میلیون دلار دست خواهد یافت و بر اساس این پیش بیی این فراری گران ترین خودروی جهان لقب می گیرد.

13930517000120_PhotoLاین خودرو که در سال ۱۹۶۲ تولید شده است یکی از بهترین خودروهای مسابقه و اسپرت تولید شده در جهان محسوب می شود به گونه ای که نه تنها این خودرو در پیست مسابقه عملکرد خوبی داشته است بلکه رانندگی آن در جاده های معمولی نیز لذت بخش خواهد بود.

یکی دیگر از دلایل خاص بودن فراری ‌GTO این نکته است که این فراری ۴۹ سال از عمر ۵۲ ساله خود از سال ۱۹۶۲ تا کنون را در مالکیت تنها یک نفر بوده است. فابریزیو ویولاتی، غول تولید آب معدنی ایتالیا، حدود نیم قرن مالکیت این خودرو را در اختیار داشته است.

این خودرو در سال تولید خود در دو مدل تولید شده است که اولین مدل آن در مسابقه از بین رفت و راننده آن نیز کشته شد. شرکت فراری این خودرو را بازسازی کرد و مجددا به فروش رساند.

فراری GTO 250 از یک موتور دوازده سیلندر ۳ لیتری بهره می برد و رنگ بدنه این خودرو قرمز  با خطوط سفید است.

این خودرو در حراجی بونهام کالیفرنیا به مزایده گذاشته خواهد شد.

 فارس/
Share