جشن تولد هنرمند پیشکسوت تئاتر گیلان+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به همراه جمعی از هنرمندان تئاتر گیلان، شامگاه گذشته به مناسبت سالروز تولد ۷۳ سالگی حبیب الله پورسیفی، در منزل وی حضور یافتند. به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ، در این دیدار مرتضی عاطفی مدیرعامل سازان فرهنگی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به همراه جمعی از هنرمندان تئاتر گیلان، شامگاه گذشته به مناسبت سالروز تولد ۷۳ سالگی حبیب الله پورسیفی، در منزل وی حضور یافتند.

به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ، در این دیدار مرتضی عاطفی مدیرعامل سازان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ، ضمن تبریک سالروز تولد پیشکسوت تاتر گیلان گفت : حبیب الله پورسیفی از هنرمندان برجسته عرصه تاتر گیلان است و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به عنوان یکی از متولیان فرهنگی شهر ، هر فرصتی را برای خدمتگزاری به پیشکسوتان هنر غنیمت می داند.

در ادامه حبیب الله پورسیفی از نگاه دوستانه و حمایتگر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت قدردانی کرد و ادامه داد : این حرکت ارزشمند فرهنگی دارای جنبه های اخلاقی بسیاری است که از دو منظر می توان آن را مورد تحلیل قرار داد. اولین جنبه تقویت روحیه خودباوری پیشکسوتان و نیز افتخار به مسیری است که زندگی خود را در آن راه سپری نموده است.

جنبه دوم ارزشمندی این حرکت فرهنگی این است که وقتی جوانی خود را در ابتدای مسیر هنر می بیند، به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی دانش و اخلاق هنری خود، زندگی بزرگان شاخه هنری خود را مورد بررسی قرار داده و به نوعی انتهای مسیر زندگی خود را در آن آینه مشاهده می کند که دراین راستا وجود اینگونه دیدار ها می تواند ذهن هنرمند جوان را تحث تاثیر مثبت خود قرار داده و عزم وی را در مسیر خود تقویت نماید.

این پیشکسوت تئاتر ضمن تشکر از انوش نصر و سایر بازیگران زندگی مرحوم امیر بدرطالعی را به عنوان نمونه ای موفق از یک هنرمند جوان و مستعد در عرصه بازیگری مورد بررسی قرار داد و تصریح کرد: وی در طول دوران زندگی هنری خود همواره جلوتر از سن خود حرکت نمود و با درس گرفتن از تجربیات اساتید این حوزه و نیز شرکت در کلاس های بازیگری اساتیدی همچون امین تارخ و مرحوم سمندریان، زمینه را جهت رشد علمی و اخلاقی خود به منظور تاثیرگذاری بهتر بر مخاطب بوجود آورد.
1IMG_1340 3tavallod1 4IMG_1348 2IMG_1313

Share