با حکم فرمانده ناجا

جانشین فرمانده انتظامی گیلان,فرمانده نیروی انتظامی البرز شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ بخشعلی کامرانی صالح جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با حکم سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور بعنوان فرمانده انتظامی استان البرز منصوب شد

اختصاصی  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  سرهنگ بخشعلی کامرانی صالح جانشین فرمانده نیروی انتظامی  استان گیلان با حکم سردار احمدی مقدم  فرمانده نیروی انتظامی کشور بعنوان فرمانده انتظامی استان البرز منصوب شد.

IMAGE11407595089677به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان البرز با حضور سردار «حسین اشتری» جانشین فرمانده ناجا، سردار «محرم مجرد» رئیس بازرسی ناجا، نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان ارتش و سپاه، ائمه جمعه و جماعات استان البرز و جمعی از فرماندهان انتظامی و مسئولان اجرایی استان در سالن ستاد فرماندهی انتظامی این استان برگزار شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در این مراسم  تصریح کرد: بی‌شک یکی از مقوله‌های اصلی و تاثیر گذار در رشد و بالندگی یک کشور در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی وجود امنیت و احساس آن است که خوشبختانه پیشرفت و توسعه کشورمان حاکی از این امر است.

وی گفت: با وجود تمام توطئه‌های استکبار جهانی از جمله تحریم‌های اقتصادی، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و… خوشبختانه ایران اسلامی پس از گذشت ۳۵ سال از انقلاب شکوه‌مند اسلامی امروز بر قله افتخار و سربلندی ایستاده است و توطئه‌های دشمنان خارجی و معاندان داخلی نتوانسته مانع پیشرفت و توسعه کشور شود.

این مقام ارشد انتظامی به ارائه خدمات میلیونی ناجا به مردم اشاره کرد و گفت: ثبت ۳۴ میلیون ارتباط با پلیس ۱۱۰که ۱۲ میلیون آن به اجرای مأموریت منجر شده است، نشان از نقش تعیین کننده و سرنوشت ساز نیروی انتظامی دارد.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه به توانمندی‌های نیروی انتظامی در بخش فناوری و پیشرفت‌های الکترونیکی و همچنین آموزش نیروی انسانی اشاره و تصریح کرد: امروز در مجموعه‌های مختلف ناجا شاهد پیشرفت‌های چشمگیری هستیم که توان ما را در خدمت رسانی به مردم و برخورد با مجرمان افزایش می‌دهد.

وی در ادامه سخنان خود از تلاش‌های بی‌شائبه و خستگی ناپذیر سردار گودرزی در طول تصدی وی در سمت فرماندهی انتظامی استان البرز تقدیر کرد و گفت: استان البرز بخش مهمی از کمربند امنیتی پایتخت را به خود اختصاص داده است و به علت قرار گرفتن در مسیر ۱۴ استان کشور از جمله مجاورت با پایتخت از ویژگی خاصی برخوردار است.

سردار اشتری در پایان سخنان خود با معرفی فرمانده جدید استان البرز به جابجایی‌ها در ناجا اشاره کرد و گفت: این تغییرات در پست‌های مختلف نیروی انتظامی باعث توقف و رکود کار‌ها نمی‌شود بلکه بدلیل مشخص بودن راهبرد‌ها هر فرد جدید بر همین اساس عمل کرده و باعث رشد و شکوفایی بیشتر سازمان خواهد شد و امیدواریم که سرهنگ «بخشعلی کامرانی صالح» که پیش از این نیز سابقه خدمت در استان البرز را داشته و اشراف کامل بر وضعیت امنیتی استان دارد با تلاش بی‌وقفه خود و نیروهای تحت امرش امنیتی را که اکنون در این استان تثبیت شده است را ادامه داده و به پیشرفت‌های بیشتری در این زمینه دست یابد.

 در این مراسم از زحمات و تلاش سردار «احمد علی گودرزی» تقدیر و ضمن تودیع وی، سرهنگ «بخشعلی کامرانی صالح» به عنوان فرمانده انتظامی جدید استان البرز منصوب شد.

به گزارش دیارمیرزا  سرهنگ کامرانی صالح پیش از این در سمت جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان مشغول به خدمت بود.

 

Share