قائم مقام باشگاه داماش گیلان

تیم فوتبال داماش گیلان در رشت می ماند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ˈ حسین قلی زاده ˈ افزود : با هماهنگی هیات فوتبال استان گیلان، فروش امتیاز فوتبال داماش در جریان است اما این تیم در رشت می ماند .

شرکت خواهان اسپانسری داماش: ما فقط انتظار داریم زمانی که میخواهیم هزینه کنیم مدیریت تیم در اختیار ما باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قائم مقام باشگاه داماش گیلان گفت : تیم فوتبال داماش گیلان در رشت می ماند
ˈ حسین قلی زاده ˈ افزود : با هماهنگی هیات فوتبال استان گیلان، فروش امتیاز فوتبال داماش در جریان است اما این تیم در رشت می ماند .

damashوی اظهار کرد : موضوع فروش امتیاز داماش چند روزی است که مطرح شده و ما هم در حال تلاش بودیم تا شرایطی را مهیا کنیم که خریداری بیاید و امتیاز تیم را واگذار کنیم تا این تیم فعالیت خود را ادامه دهد .

وی بیان کرد : همچنین خود ˈ عابدینی ˈ مدیر عامل این باشگاه نیز در یکی دو ماه اخیر پیگیر این موضوع بوده تا در ازای پرداخت هزینه امتیاز داماش ، مراحل انتقال مهیا شود و طبق مذاکرات اتجام شده ، تصمیم بر این است که هزینه امتیاز تیم هم صرف پرداخت بدهی ها شود و اگر خریداری اعلام آمادگی کند و بابت امتیاز تیم ۲۰ میلیارد ریال پرداخت کند بدهی های کادرفنی و بازیکنان را تسویه می کنیم .

قائم مقام باشگاه داماش گیلان در مورد خروج تیم از گیلان خاطرنشان کرد : به هیچ وجه بحث انتقال باشگاه مطرح نیست ، بلکه امتیاز لیگ یک تیم فوتبال داماش است که به فروش می رسد و این تیم در همین شهر هم ادامه فعالیت خواهد داد .

ˈ قلی زاده ˈ اضافه کرد : به هواداران تیم داماش گیلان این اطمینان را می دهم که برای مسوولان هیات فوتبال گیلان فقط صلاح این تیم مهم است و در همین راستا ، ˈ الماسخاله ˈ رییس هیات فوتبال گیلان راهکارهای درست را به خریداران نشان داده تا بتوانند از آن طریق امتیاز لیگ یکی تیم را خریداری کنند.

وی در مورد خریداران تیم فوتبال داماش گیلان اظهار کرد : تاکنون دو گروه برای خرید تیم فوتبال داماش گیلان پا پیش گذاشته اند که هر دو گروه نیز ، بومی هستند.
/ایرنا

Share