تقدیر معاون وزیر آموزش و پرورش از مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با ارسال لوح تقدیری برای یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از وی تقدیر کرد. در لوح تقدیر محمد دیمه ور خطاب به رنجکش آمده است: در راستای اجرای بخشنامه این وزارتخانه و گزارش اداره کل آموزش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با ارسال لوح تقدیری برای یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از وی تقدیر کرد.
در لوح تقدیر محمد دیمه ور خطاب به رنجکش آمده است: در راستای اجرای بخشنامه این وزارتخانه و گزارش اداره کل آموزش و پرورش گیلان از جنابعالی که با اهتمام مجدانه و مساعی بی دریغ موجب برگزاری هرچه مطلوب تر نمایشگاه آثار برگزیدگان جشنواره جابربن حیان ادارات آموزش و پرورش مناطق تابعه استان شده اید،تشکر می گردد.
در ادامه این تقدیر اضافه شده است: مراتب تقدیر و تشکر خود را از صمیم قلب به شما اعلام می دارم و امید است با عنایت خداوند بزرگ و یکتا،توجهات حضرت ولی عصر (عج) با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در خدمت به دولت تدبیر و امید همواره پیروز و سرافراز باشید.

Share