توسط معاون دادستان کل در امور دادسراهای کشور

از عملکرد رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان تقدیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاونت نظارت دادستان کل در امور دادسراهای کشور با ارسال لوح تقدیری از عملکرد رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان در زمان تصدی وی بر ریاست دادسرای نظامی استان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاونت نظارت دادستان کل در امور دادسراهای کشور با ارسال لوح تقدیری از عملکرد رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان در زمان تصدی وی بر ریاست دادسرای نظامی استان تقدیر کرد.
_1_~1در راستای بازرسی انجام گرفته از مجموعه قضایی استان گیلان، عملکرد کمی و کیفی و مسؤولیت پذیری سیدکمال الدین موسوی در زمان تصدی در سمت دادستان نظامی استان مثبت ارزیابی شده است و در همین راستا معاونت نظارت دادستان کل در امور دادسراهای کشور با ارسال لوح تقدیری از زحمات وی تقدیر کرد.
در بخش از این تقدیرنامه آمده است:”جناب آقای سید کمال الدین موسوی، دادستان محترم دادسرای نظامی گیلان 
با سلام و تحیت، نظر به این که هیأت بازرسی اعزامی به آن استان عملکرد کمی وکیفی و مسؤولیت پذیری جناب عالی را در انجام امور محوله مثبت ارزیابی نموده اند، بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی این معاونت ابلاغ و توفیقات روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت ولایت ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت ا…خامنه ای(مدظله العالی)از خداوند منان مسئلت می نمایم.”/پرتال سازمان قضایی نیروهای مسلح

Share