تذکرات کتبی نمایندگان گیلان به مسئولان اجرایی کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد. حسین سبحانی نیا تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشوررا در جلسه علنی امروز (۴ شنبه ۲۲ مرداد ) قرائت کرد که به شرح زیر است: حسن تأمینی لیچایی نماینده مردم رشت در تذکری به وزیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

tazakormحسین سبحانی نیا تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشوررا در جلسه علنی امروز (۴ شنبه ۲۲ مرداد ) قرائت کرد که به شرح زیر است:

حسن تأمینی لیچایی نماینده مردم رشت در تذکری به وزیر بهداشت خواستار تسریع در پرداخت مطالبات شرکت‌های تأمین تجهیزات پزشکی شد.
ندیمی نماینده مردم لاهیجان به وزرای اطلاعات و کشور در خصوص لزوم برنامه‌ریزی برای حل مشکلات حاشیه‌نشینان کشور را متذکر شد.
کوچکی نژاد نماینده مردم رشت به رئیس جمهور توضیح علت انباشت زباله در شهررشت که باعث آلودگی دراین شهر شده است را تذکر داد.
لاهوتی نماینده مردم لنگرود به وزیر راه و شهرسازی لزوم لغو پرواز شرکت سپاهان با توجه به حادثه سقوط هواپیما و به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لزوم عدم دخالت زیرمجموعه وزارت کار در تشکیل هیأت مدیره اتاق بازرگانی را متذکر شد.

تذکرات سایر نمایندگان مجلس:

عبدالله‌زاده، جواد هروی، سید محمد باقر عبادی و مراد هاشم‌زهی نمایندگان مردم طبس، قائنات، بیرجند و نهبندان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت صدور اجازه پرواز به هواپیماهای آنتونوف با وجود غیراستاندارد بودن آنها تذکر دادند.

کارخانه‌ای نماینده مردم همدان در تذکری به رئیس‌ جمهور عنوان کرد که نقدپذیری متوازعانه پاسخ نقد منصفانه است که لازم است رئیس ‌جمهور در همه حال به این مهم توجه داشته باشد.

حسینی نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه به وزیر جهادکشاورزی و به وزیر کشور توضیح علت تخریب منازل کشاورزان در مناطق روستایی شهرستان سوادکوه را تذکر داد.

سلیمانی نماینده مردم تهران به رئیس ‌جمهور در خصوص ضرورت ایجاد ساز و کار مناسب برای جلوگیری از ارائه اطلاعات غلط به رئیس‌ جمهور بر ضرورت اجتناب از لحن زورگویانه و نسنجیده را متذکر شد.

حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر به وزیر بهداشت در مورد تأخیر در صدور دفترچه بیمه سلامت برای کسانی که پیش از این سابقه بیمه داشتند تذکر داد.

زاهدی و صابری نمایندگان کرمان و آزادشهر در تذکری به رئیس ‌جمهور خواستار توضیح علت عدم پرداخت شهریه دانشجویان پیام نور زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی با وجود تصریح در قانون برنامه پنجم توسعه و قانون بودجه سال ۹۳ کل کشور شدند.

 

عالی نماینده مردم زابل به وزیر نیرو توضیح علت کمبود آب شرب روستایی در منطقه سیستان را تذکر داد.

آصفری نماینده مردم اراک به وزیر آموزش و پرورش در خصوص عدم برگزاری آزمون استخدامی معلمان پیش‌دبستانی و به وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص جلوگیری از افزایش نرخ سود وام بانک‌ها و لزوم کاهش آن تذکر داد.

ایرانپور نماینده مردم مبارکه به وزیر اطلاعات توضیح علت عدم برخورد توسط اداره کل اطلاعات استان اصفهان در برخورد با نشریات توهین کننده به نمایندگان را تذکر داد.

فلاحی باباجان نماینده مردم اهر در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار برخورد قانونی با برگزارکنندگان نمایش توهین‌آمیز به اهالی آذربایجان شد.

پورابراهیمی نماینده مردم کرمان به وزیر نفت در مورد علت عدم اطلاع‌رسانی و عدم اتخاذ راهکار در مورد پرونده کرسنت و به وزیر صنعت در مورد عدم اتخاذ موضع مناسب در ارتباط با افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا به وزیر آموزش و پرورش در مورد علت عدم استفاده مناسب از ظرفیت‌های درآمدی قانون بودجه سال ۹۳ به ویژه بند ن تبصره ۳ و ماده ۲۷ ضوابط اجرایی این قانون و به رئیس‌جمهور در مورد لزوم انجام اقدامات موثر به منظور کنترل و کاهش آلودگی هوا در فصل سرد سال توسط سازمان حفاظت محیط زیست تذکر داد.

 

افتخاری نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار لزوم پیگیری علت سقوط هواپیمای مسافربری تهران ـ طبس و پیشگیری از تکرار و پرداخت خسارت به آسیب‌دیدگان و خانواده‌های جان‌باختگان شد.

 

امامی نماینده مردم آق قلا به وزیر نیرو لزوم اتخاذ تدبیر برایرفع شرایط بحرانی آب شرب در روستاهای استان گلستان را تذکر داد.

حقیقت پور نماینده مردم اردبیل به رئیس جمهور توضیح علت عدم پرداخت مطالبات گندمکاران را تذکرداد.

اسفنانی نماینده مردم فریدن به وزیر جهاد کشاورزی توضیح علت عدم پرداخت مطالبات گندمکاران را تذکر داد./

Share