رئیس شورای سیاست گذاری سما استان گیلان خبرداد

تاسیس یک مجتمع آموزشی در سطح استانداردهای بین المللی در رشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس شورای سیاست گذاری سما استان گیلان از تاسیس یک مجتمع آموزشی در سطح استاندارد های بین المللی در رشت خبر داد و افزود :سما استان گیلان تمام تلاش خود را بر تاسیس یک مجتمع آموزشی متناسب با استاندارد های بین المللی مبتنی بر طراحی ایرانی اسلامی در رشت دارد

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صبح امروز مراسم تقدیر از خبرنگاران با حضور رحمت علی صابری رئیس شورای سیاست گذاری سما استان گیلان در دانشکده فنی سما واحد رشت برگزار شد.

IMG_20140819_090447رئیس شورای سیاست گذاری سما استان گیلان با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار وتشکر از افرادی که از مجموعه دانشگاه آزاد و سازمان سما اطلاع رسانی می کنند افزود : خواسته مردم و مسئولین از همه همکاران حوزه اطلاع رسانی برآورده کردن نقش امانت ،صراحت ،صداقت و بیان حرف مردم است.
رحمت علی صابری از وجود غفلت در برخی ساختار های حوزه تعلیم وتربیت خبر داد و گفت :نظام حاکم و مکتب دینی کشور مبتنی بر ارزشهای دینی است اما در حوزه تعلیم و تربیت احساس ما بر این است که در برخی ساختارها غفلت صورت گرفته است و اصلاح این ساختار یک کار و همت همه جانبه توسط تمامی دستگاه های مربوطه می طلبد.
وی با اشاره به پیش برد ۵۰ درصدی دانشگاه آزاد دربرطرف کردن نیاز آموزش عالی کشور در سه دهه گذشته اظهار کرد :متاسفانه بسیاری از مردم دانشگاه آزاد را یک سازمان سهامی می بینند و فکر می کنند دانشگاه آزاد مبتنی بر سود آوری و سود دهی است .
رئیس شورای سیاست گذاری سما استان گیلان ,اولویت اول این سازمان را پذیرفتن دانشگاه آزاد به عنوان یک مجموعه غیر انتفاعی توسط مردم برشمرد و افزود :غیر انتفاعی بودن دانشگاه آزاد به منظور استفاده منابع جهت تجهیز زیر ساخت ها و زیر بنا آموزشی برای واحدهای دانشگاهی است.
رحمت علی صابری ،سازمان سما را یک مرکز مهارت آموزی برای دانشگاه آزاد و مجموعه مدارس دانشگاه ازاد دانست و ارتقا کیفیت و تنوع در فعالیت های تقاضا محور جامعه را ۲ هدف اصلی سازمان سما عنوان کرد.

image-83b7f66fbe7e82f59b61155d7e39e6d6c2b3e30530ea5030dcc941073d33a0cc-Vوی بالاترین دغدغه فعلی مردم را اشتغال عنوان کرد و افزود :متاسفانه نرخ بیکاری در جامعه تحصیل کرده ما بیشتر از سایر افراد است که بخشی از علت این رخداد خارج از بازار کار و از سوی کسانی است که تصور بر متخصص بودن خود دارند رخ می دهد .
وی سما را در حوزه مهارت های تقاضا محور به جهت ارائه افراد صاحب فن موفق دانست و گفت : رکود و تورم موجود جامعه تنها به وسیله رونق تولید حل و فصل می شود که مستلزم وجود افراد ماهر و صاحب فن است .
رئیس شورای سیاست گذاری سما استان گیلان از تاسیس یک مجتمع آموزشی در سطح استاندارد های بین المللی در رشت خبر داد و افزود :سما استان گیلان تمام تلاش خود را بر تاسیس یک مجتمع آموزشی متناسب با استاندارد های بین المللی مبتنی بر طراحی ایرانی اسلامی در رشت دارد .
به گزارش خبرنگاردیارمیرزا وی همچنین از احداث اولین مدرسه دو زبانه واقعی مبتنی بر استاندارد iv توسط سما استان گیلان خبر داد و افزود :مدرسه دو زبانه در شهر تهران هم اکنون افتتاح شده است و تلاش داریم نخستین مدرسه دو زبانه در استان گیلان را ایجاد کنیم.

 

 

Share