بیانیه شهرداری رشت به مناسبت روز قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهرداری رشت و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری،  بیانه ای جداگانه به مناسبت روز قدس صادر کرده اند که در ادامه مشاهده می کنید. مرور تاریخ هر سرزمین ضرورتی است انکار ناشدنی در راستای تحکیم میهن دوستی در میان هر ملت. بار دیگر ملت شریف ، مومن و روزه دار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهرداری رشت و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری،  بیانه ای جداگانه به مناسبت روز قدس صادر کرده اند که در ادامه مشاهده می کنید.3333

مرور تاریخ هر سرزمین ضرورتی است انکار ناشدنی در راستای تحکیم میهن دوستی در میان هر ملت.
بار دیگر ملت شریف ، مومن و روزه دار ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با سایر ملت ایران ، غریو فریادهای کوبنده خویش را نثار رژیم غاصب و جنایتکار کرده و آزادی سرزمین های اشغالی را خواستار می گردند تا بتوانند صدای حق طلبی و آزادی خواهی را در گوش جهان طنین انداز نمایند.
بر این باوریم که صبر و ایمان مردم بی دفاع فلسطین ، صهیونیسم را شکست خواهد داد و در رمضان خونین غزه که مالامال است از اشک زنان و کودکان بی پناه ، چهره واقعی رژیم غاصب را بر همگان آشکار خواهد ساخت.
روز قدس روز خیزش حق طلبانه علیه جنایتکاران تاریخ است و میدان وحشت اسرائیل در پیشگاه ملت ها را رقم می زند ، از این رو شهرداری رشت دوش به دوش ملت شریف ایران اسلامی ، ضمن دعوت از آحاد مردم ، در دفاع از غزه مظلوم و قهرمان با حضور گسترده انزجار خویش را از رژیم ددمنش صهیونیستی نشان داده و اضمحلال و نابودی استکبار جهانی را فریاد خواهند زد.

 بیانیه‌ی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس بدین شرح است :

به دنبال حملات پی درپی رژیم منفور صهیونیست هزاران زن و کودک بی دفاع فلسطین زیر گلوله های مرگبار این رژیم به خاک و خون کشیده می شوند در حالی که همچنان مراکز بین المللی جهانی بر این قتل عام انسانی و نسل کشی تاریخی دهان فروبسته‌اند و از هرگونه محکومیت سرباز می‌زنند .

اما رژیم صهیونیستی باید بداند که قدرت توخالی و پوشالی آن رژیم تعیین کننده و اداره کننده این نبرد نابرابر نخواهد بود بلکه رزمندگان، زنان و کودکان مسلمان فلسطین این بار پیروز میدان خواهند بود چرا که دریافته‌اند تنها مقاومت و پافشاری بر اعتقادات رمز ماندگاری و اقتدار است .و این وعده خداوند است که فَأن حِزب ا… هُم الغالبون.

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ضمن محکومیت جنایات اشغالگران و صهیونیست‌های غارتگر و حامیان غربی آنان یک بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تجدید عهد و پیمان بسته و در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار رشت دعوت می‌نماید با حضور در راهپیمایی روز قدس مرحمی بر آلام مردم زجرکشیده و به خاک و خون کشیده غزه باشند و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند.

Share