بیانیه اداره کل میراث فرهنگی و دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اداره کل میراث فرهنگی , گردشگری استان گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کردند و ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیستها از عموم هموطنان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آوردند. بیانه ی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اداره کل میراث فرهنگی , گردشگری استان گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کردند و ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیستها از عموم هموطنان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آوردند.

بیانه ی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان به مناسبت روز جهانی قدس بدین شرح است:

ghazzehآینده جهان از آن مستضعفان است و این وعده محتوم خداست و آنان که دل از غیرخدا بریده‌اند و به مرتبه آزادگی از بند شیطان درون و برون رسیده‌اند، می‌دانند که وصول به این آینده جز با رمز پایداری و مقاومت میسر نخواهد شد، از این رو به تدبیر و غایت‌اندیشی بزرگ مرد جاودانه عالم، حضرت امام خمینی (ره)، روز قدس وعده‌گاهی برای احیای روح امید و مقاومت در کالبد ملت‌های ستمدیده اعلام شد. روز قدس امسال صدها شهید و هزاران زخمی فلسطینی به استقبال روز قدس رفتند تا این روز را به روز ریشه کنی صهیونیسم جنایتکار و محکومیت جهانی در افکار آزادیخواهان جهان تبدیل کنند.

روز جهانی قدس امسال در حالی برگزار می‌شود که چنگال خونین رژیم صهیونیستی گلوی ملت قهرمان فلسطین را در غزه با بمب‌های سمی سخت می‌فشرد و هر روز تعداد زیادی از فرزندان سرزمین مقاومت (غزه ) را به خاک و خون می کشند.

امروز اشغالگران قدس و فلسطین نیز طعم تلخ آوارگی و نا امنی ناشی از تجاوزگری صهیونیست ها را می چشند و تاوان سنگین تجاوزات دد منشانه خود را باید بپردازند.

برپایی راهپیمایی روز قدس امسال پیام مهمی در بر دارد و آن رساندن صدای مظلومیت مردم غزه به گوش جهانیان و اثبات این نکته است که بیت المقدس و مسجدالاقصی متعلق به همه ی مسلمانان جهان می باشد.

برگزاری این راهپیمایی به همه ی مسلمین جهان ثابت خواهد کرد که با اتحاد و همدلی و کمک به مردم مظلوم غزه قدس هم آزاد خواهد شد.

ما کارکنان اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان در آستانه ی روز جهانی قدس ضمن محکوم کردن جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان، یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت های گره کرده شعار”مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل ” سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه دار دعوت می نماییم با حضور قدرتمند خود در راه هپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی شوند.

بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در بمناسبت گرامیداشت روز قدس ( رمضان ۱۳۹۳)

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان طی صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت های ضد بشری رژیم غاصب صهیونیسم، حضور همه جانبه خود را در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس اعلام کردند . در این بیانیه آمده است :
روز قدس روز اسلام است
قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی است ، قدس سرزمین انبیاء و اولیای خداست که با توطئه استکبار جهانی و تزویر سران برخی کشورهای عربی به قتلگاه مظلوم فلسطینی مبدل شده است .
روز جهانی قدس میراث و یادگار حضرت امام (ره) ،بزرگ پرچمدار انسانیت ، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و بی شک در این روز دشمن صهیونیستی از وحدت و قدرت مسلمانان برخود می لرزد.
بار دیگر در آستانه روز جهانی قدس ،باز هم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، روز مرگ صهیونیست غاصب فرا می رسد و بار دیگر آسایش و خواب راحت از استکبار جهانی سلب خواهد شد .
صهیونیست غاصب باید بداند که امت اسلامی بویژه مردم شریف و انقلابی ایران ،همواره از حقوق ملت فلسطین حمایت کرده و این راه تا زمان از بین رفتن آن ادامه خواهد یافت و بنا به فرموده معمار بزرگ انقلاب (ره) که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان « روز جهانی قدس » نامید ، تمام معادلات استکبار جهانی را بهم ریخت و موجب انسجام و بیداری هر چه بیشتر مسلمین جهان و خشم استکبار جهانی و فرزندان نا مشروع آن شد .
ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ، ضمن محکوم نمودن جنایات اخیر صهیونیست اشغالگر در نوار غزه وبیعت مجدد با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ( مد ظله العالی ) و با اعتقاد بر حقانیت ملت مظلوم فلسطین اعلام می دارد که در روز جهانی قدس همگام و دوش به دوش دیگر اقشار مردم همیشه در صحنه استان گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند نمود تا مشت محکمی را بر دهان استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل، بکوبند .

Share