مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان خبرداد

برگزاری مسابقه عکس «مسیر مقاومت» در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سئول سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری مسابقه عکس «مسیر مقاومت» همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری مسابقه عکس «مسیر مقاومت» همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در سطح استان خبر داد.

روح‌الله جهاندیده، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه پیام راهپیمایی روز قدس، حمایت ملت indexایران از مقاومت مردم فلسطین است، گفت: رسالت رسانه‌ها، رساندن این پیام به گوش جهانیان است.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش امام خامنه‌ای، جنگ امروز جنگ رسانه‌ها است، تصریح کرد: هرگونه تلاش برای تقویت جبهه مقاومت از اهداف اصلی بسیج رسانه است.

جهاندیده با اشاره به اینکه امروزه سرنوشت دنیا بر مدار جنگ‌های رسانه‌ای و بنگاه‌های خبری تعیین می‌شود، تاکید کرد: در این برهه باید برای تقویت جبهه رسانه‌ای مقاومت همه تلاش را انجام دهیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان خاطرنشان کرد: بسیج رسانه استان گیلان همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس، مسابقه عکس استانی «مسیر مقاومت» را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه با هدف حمایت از آثار عکس با موضوع جبهه مقاومت در برابر صهیونیست جهانی برگزار می‌شود، بیان کرد: این مسابقه در دو بخش حرفه‌ای و تلفن همراه برنامه‌ریزی شده است.

جهاندیده افزود: مسابقه عکس «مسیر مقاومت» ویژه تصاویر منتشر شده در خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، نشریات و وبلاگ‌های فعال در سطح استان است.

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه عکس، ۱۰ مرداد ماه ۹۳ می‌باشد، گفت: علاقه‌مندان باید لینک آثار منتشر شده خود در خبرگزاری‌ها، نشریات و پایگاه‌های خبری استان را همراه با مشخصات خود به پست الکترونیکی basij.resane.gilan@chmail.ir ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان اظهار کرد: پس از داوری به سه اثر برتر در هر بخش جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

وی اذعان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۱۳۱-۵۲۸۲۳۰۵ تماس حاصل نمایند.

 

Share